تماشا کنید: اجرای ویندوز 10 موبایل روی نکسوس 5X ال جی

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون بارها شاهد اجرای سیستم‌های مختلف بر روی گجت‌های اندرویدی بوده‌ایم. ولی در اکثر موارد سیستم‌عامل‌های دیگری که بر روی محصولات اندروید نصب می‌شوند، بسیار کند عمل کرده و عملا استفاده از دیگر این سیستم‌عامل‌ها در چنین شرایطی بسیار سخت خواهد بود. اما به تازگی ویدیویی منشتر شد که در آن ویندوز ۱۰ موبایل به صورت کاملا نرم و روان بر روی یک دستگاه نکسوس 5X اجرا شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مطمئنا شما انتظار دارید تلفن‌هوشمند نکسوس 5X سیستم‌عامل اندروید را بدون هیچ مشکلی اجرا کند، اما در مورد اجرای ویندوز ۱۰ موبایل بر روی این دستگاه چه فکر می‌کنید؟ حال یک ویدیو جدید که از جانب چینی‌ها منتشر شده اجرای ویندوز ۱۰ موبایل را بر روی یک دستگاه نکسوس 5X نشان می‌دهد و برخی از اپلیکیشن‌های پیشفرض ویندزو ۱۰ موبایل نیز در آن تست می‌شوند. اما با اینکه بخش شماره‌گیر باز است، هیچ تماسی برقرار نشده و اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز در این ویدیو در حالت اجرا دیده نمی‌شوند.

افرادی که این ویدیو را منتشر کرده‌اند، هیچگونه اطلاعاتی از روش کار خود بیان نکرده و نیز در مورد قابلیت‌های مورد نیاز نکسوس 5X برای اجرای سیستم‌عامل موبایلی مایکرسافت، جزئیاتی را اعلام نکرده‌اند. تلفن‌هوشمند Nexus 5X مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی از نوع LCD است و از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ بهره می‌برد. این پردازنده شامل شش هسته‌ پردازشی بوده و در کنار آن چیپست گرافیکی آدرنو ۴۱۸ و ۲ گیگابایت رم پردازشی در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره سازی این دستگاه نیز ۳۲ گیگابایت است.

شما می‌توانید در ویدیو زیر اجرای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را بر روی گوشی‌هوشمند Nexus 5X مشاهده کنید. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این سیستم‌عامل به صورت بسیار نرم و روان و به خوبی گوشی‌هوشمند لومیا ۹۵۰ مایکروسافت، بر روی این دستگاه اندرویدی اجرا شده است.

نظر شما در مورد اجرای ویندوز ۱۰ بر روی نکسوس 5X چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات