کاربران گوشی های اندرویدی بیش از ۶۵ میلیارد اپلیکیشن از طریق گوگل پلی نصب کرده‌اند

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل توضیحات در مورد سیستم‌عامل اندروید را با ارائه‌ی آماری در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگانش آغاز کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط گوگل در سال گذشته‌ی میلادی بیش از ۶۵ میلیارد اپلیکیشن از طریق گوگل‌پلی روی گوشی های مبتنی بر اندروید نصب شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل دقایقی پیش بخشی از کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را که اختصاص به سیستم‌عامل اندروید دارد، آغاز کرد. همچون گذشته این بخش از کنفرانس نیز با ارائه‌ی آماری در مورد پلتفرم اندروید آغاز شد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط گوگل در سال گذشته‌ی میلادی بیش از ۶۰۰ گوشی هوشمند اندرویدی راهی بازار شده و بیش از ۶۵ میلیارد اپلیکیشن از طریق گوگل پلی توسط کاربران گوشی‌های اندرویدی نصب شده است. گوگل آماری در مورد تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارائه نکرده، اما نگاهی به آمار ارائه شده در پاییز سال گذشته‌ی میلادی نشان از این داشت که اندروید روی گوشی‌های هوشمند، بیش از ۱.۴ میلیارد کاربر دارد.

دیو بروک، قائم مقام بخش اندروید در گوگل، آماری را در رابطه با سایر گجت‌های مبتنی بر اندروید ارائه کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط بروک، اندروید تی‌وی با فروش بسیار بالایی روبرو شده و بیش از ۱۰۰ مدل مختلف مبتنی بر اندروید اتوی گوگل راهی بازار شده است. وی همچنین عرضه‌ی بیش از ۱۰۰ مدل دیگر را مبتنی بر اندروید اتو نوید داده است. در مورد اندروید ور نیز وی به این نکته اشاره کرده که تاکنون بیش از ۱۲ کمپانی محصولاتی را مبتنی بر این سیستم‌عامل راهی بازار کرده‌اند. از جمله‌ی این کمپانی‌ها می‌توان به Tag Heuer و Fossil اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات