تلفن هوشمند Flash Plus 2 آلکاتل با قیمت 160 دلار و بدنه فلزی معرفی شد

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل که توسط کمپانی TLC خریداری شده، تلفن‌هوشمند جدیدی از سری Flash معرفی کرد. این محصول که Flash Plus 2 نام دارد در دو مدل ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی و به ترتیب با رم ۳ و ۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آلکاتل به برند Flash علاقه زیادی دارد. اولین گوشی‌هوشمند این شرکت با این برند، در سپتامبر سال ۲۰۱۴ معرفی شد و یکسال پس از آن، یعنی در سپتامبر ۲۰۱۵ شاهد معرفی Flash 2 بودیم. تلفن هوشمند Flash Plus نیز مدل ارتقا یافته نسل اولیه این محصول محسوب می‌شد که در ماه می ۲۰۱۵ معرفی شد و حالا در ماه می سال میلادی جاری نسل جدید این تلفن‌هوشمند با نام Alcatel Flash Plus رسما معرفی شده است.

پس از ذکر تاریخچه‌ کوتاهی از گوشی‌های سری فلش، حال به ذکر مشخصات Flash Plus 2 می‌پردازیم. این محصول بدنه‌ای تمام فلزی دارد که با توجه به میان‌رده بودن آن یک ویژگی بسیار خوب محسوب می‌شود. این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی است و کیفیت ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد. پردازنده اصلی محصول مورد اشاره Helio P10 است که شامل هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 است. ۴ هسته این پردازنده بر روی فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر بر روی فرکانس کاری ۱ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. چیپست گرافیکی در نظر گرفته شده برای Flash Plus 2 نیز Mali-T860MP2 است. این محصول در دو مدل مختلف عرضه می‌شود. مدل اول با رم پردازشی ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود و مدل دوم از ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی بهره می‌برد.

تلفن‌هوشمند Flash Plus 2 مجهز به یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش ال‌ای‌دی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. این محصول همچنین از درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی کرده و مجهز به سنسور اثر انگشت است. باتری این گوشی‌هوشمند ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتیدارد و ضمن پشتیبانی از دو سیمکارت، قابلیت اتصال به شبکه‌های پرسرعت LTE را هم دارد. سیستم‌عامل پیشفرض Flash Plus 2 نیز اندروید ۶ مارشمالو است.

تلفن‌هوشمند مورد بحث در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و در فیلیپین، مالزی، ویتنام، موناکو و تایلند عرضه خواهد شد. تا به این لحظه خبری در مورد عرضه این محصول به سایر نواحی جهان اعلام نشده است.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل ۱۶ گیگابایتی Flash Plus 2 با رم ۲ گیگابایتی ۱۶۰ دلار و برای مدل ۳۲ گیگابایت این محصول با رم ۳ گیگابایتی  ۱۹۰ دلار است.

نظر شما در مورد تلفن‌هوشمند جدید آلکاتل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات