تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایسوس برای سه گوشی Zenfone 3

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس برای گوشی‌های جدیدش که پایان ماه جاری معرفی خواهند شد، ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد روند معرفی سه گوشی با نام‌های مشابه در بین شرکت‌ها معمول شده است. گوشی‌های جدید ایسوس، ZenFone 3، ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max نام دارند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از ابتدای سال جاری میلادی کاربران منتظر ارائه‌ی پرچمدار ایسوس با نام زن‌فون ۳ بودند. خبرهای جدید حاکی از آن بود که این شرکت تایوانی قصد دارد پرچمدار خود را در سه نسخه عرضه کند. به تازگی ویدیوی تبلیغاتی ایسوس برای سه گوشی سری زن‌فون ۳ منتشر شده که در آن اشاراتی نیز به تفاوت‌های این سه گوشی شده است.

ایسوس قصد دارد Zenfone 3 را در سه نسخه با نام‌های ZenFone 3، ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max به بازار عرضه کند. همان‌طور که در ویدیوی تبلیغاتی مشاهده می‌کنید، تفاوت نسخه‌ی معمولی و نسخه‌ی Deluxe آن‌چنان زیاد نیست ولی این دو گوشی با نسخه‌ی بزرگ‌تر و قوی‌تر یعنی Zenfone 3 Max تفاوت‌های زیادی دارند. ایسوس در این ویدیوی تبلیغاتی به شعارهایی تبلیغاتی مانند طراحی عالی، نامحدود بودن امکانات و لذت کاربران، تاکید بالایی می‌کند و کاربران را برای مراسم پیش رو که گفته می‌شود در پایان ماه جاری برگزار می‌شود، با این شعار دعوت می‌کند: "شاهد تبدیل تکامل به انقلاب باشید"

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات