آیفون 7 پلاس با سه تغییر بزرگ همراه است

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 7 پلاس ممکن است در نهایت شباهت بسیار زیادی به مدل‌های دو سال قبل پیدا کند. امروز تصاویری از نمونه اولیه این آیفون از طریق Stuff و OnLeaks منتشر شده که جزییات جدیدی را درباره آیفون‌ 7 پلاس یا پرو فاش می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در تصاویر و ویدیوی نمونه‌ای که از آیفون ۷ پلاس منتشر شده شاهد ۳ تغییر بزرگ هستیم. اول از همه اینکه جک هدفون دیگر در این دستگاه جایی ندارد، سه درگاه دایره‌ای در بدنه پشتی دستگاه قرار گرفته که به نظر برای اسمارت کانکتور مشابه آیپد پرو به منظور اتصال لوازم جانبی‌های جدید طراحی شده است. این لوازم‌ جانبی جدید می‌تواند برای اتصال باتری بیشتر، دوربینی قوی‌تر یا حتی بلندگو‌های خارجی باشد.

تغییر بعدی محل برآمده بزرگتر دوربین است که این بار به اندازه ۲ دوربین در کنار هم مشخص شده‌اند. این برآمدگی بزرگتر نسبت به مدل‌های حاضر می‌تواند تایید کننده دوربین‌های دوگانه باشد.

در این ویدیو Stuff درباره ابعاد این دستگاه جدید نیز بر این باور است که ۱۵۸.۲۲ در ۷۷.۹۴ در ۷.۳ میلی‌متر است که شبیه به ابعاد آیفون 6s پلاس است. همانطور که انتظار داشتیم، خط‌های آنتن نیز از پشت دستگاه برداشته شده‌اند و به لبه‌ها منتقل شده‌اند تا طراحی یک‌دست و تمیز‌تری داشته باشد.

ممکن است این ویژگی‌ها البته تنها محدود به مدل پرو آیفون 7 باشد و در دو مدل دیگر آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس برای مثال این درگاه‌های اتصال وجود نداشته باشند، در هر صورت اپل نیاز دارد تا پس از دو سال تغییرات خاصی را در طراحی آیفون‌های خود ایجاد کند.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات