آیفون 7 احتمالا با چیپ مودم اینتل عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات و گزارش‌های جدید در مورد آیفون 7، ظاهرا کمپانی اینتل قرار است تولید بخشی از چیپ‌های مودم این محصول را تامین کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید شما هم این موضوع را شنیده‌اید که وقتی یک جمله را خیلی تکرار کنیم، احتمالا به حقیقت می‌پیوندد. در مورد شایعات اما وضعیت دقیقا به این صورت نیست و تکرار چندین و چند باره یک شایعه، در هر صورت نمی‌تواند باعث شود تا از صحت یک خبر اطمینان کامل داشته باشیم. به نظر می‌رسد زمزمه‌هایی از جانب اپل به گوش می‌رسد که خبر از استفاده چیپ‌های مودم اینتل در آیفون ۷ می‌دهد. پیش از این نیز اخبار و شایعاتی در این مورد بیان شده بود.  گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، حاکی از آن است که اینتل مسئول تولید نیمی از چیپ‌های مودم آیفون امسال خواهد بود.

اما در این شرایط تولید ۵۰ درصد باقی مانده چیپ‌های مودم آیفون ۷ چه خواهد شد؟ شانس بسیار زیادی وجود دارد که تامین کننده چیپست‌های مودم‌های بکار گرفته شده در مدل‌های قبلی آیفون یعنی کوالکام، ۵۰ درصد دیگر چیپ‌های مودم آیفون ۷ را برای این محصول تولید کند. این شایعه زمانی مطرح شد که در ماه آوریل، مدیرعامل کوالکام، Steve Mollenkopf، به این نکته اشاره کرد که کمپانی متبوع‌اش یکی از مشتریان چیپ‌های مودم خود را از دست داده است، و اگرچه نامی از این مشتری برده نشد، این خبر باعث تداعی شدن نام اپل به عنوان این مشتری در ذهن بسیاری از مردم تداعی شد.

حالا بر اساس جدیدترین شایعه منتشر شده، ظاهرا اینتل قرار است چیپ‌های مودم آیفون‌های جدید امسال را تامین کند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با آنچه که در این شایعه مطرح شده موافق هستید؟ آیا اینتل تامین کننده بخشی از چیپ‌های مودم آیفون ۷ خواهد بود؟ نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات