وبگرد: تصاویر زیبا و باکیفیت را به رایگان دانلود کنید

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در دنیای اینترنت وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهند دسترسی به بهترین تصاویر را در راحت‌ترین حالت در اختیار شما قرار دهند. امروز وب‌سایت متفاوتی معرفی می‌کنیم تا هرگونه تصاویر باکیفیتی که نیاز دارید را از طریق آن دانلود کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت Morguefile.com تصاویر خام و زیبا را به رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد، این تصاویر توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته‌ شده‌ و در این وب‌سایت قرار می‌گیرند. خوشبختانه تصاویر این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی وجود دارند و می‌توانید به راحتی موارد دلخواه خود را دانلود کنید. 

دانلود تصویر

تصاویری که در وب‌سایت Morguefile مشاهده می‌کنید بدون اینکه حق کپی رایت را نقض کنند به صورت رایگان قابل دانلود هستند. از تصاویری که در این وب‌سایت مشاهده می‌کنید می‌توان استفاده‌های گوناگونی داشت که می‌تواند به صورت شخصی یا تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود تصویر

زمانی که وارد وب‌سایت می‌شوید با تصاویری در حالت عمودی مواجه می‌شوید که اندازه طولی زیادی دارند، در همان بخش بالا، کادری برای جستجو در بین موارد دلخواه شما وجود دارد و در سمت راست آن دو علامت دیده می‌شود که می‌تواند شکل و دسته‌بندی نمایش تصاویر را تغییر دهد.

برای استفاده از این وبسایت به https://morguefile.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات