موتورولا از این به بعد به جای برند موتو X از موتو Z برای پرچمداران خود استفاده خواهد کرد

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
در سال‌های گذشته، گوشی‌های پرچمدار موتورولا عضو سری موتو X این کمپانی بودند. بر اساس جدید‌ترین اخبار، این شرکت از این به بعد پرچمداران خود را در خانواده موتو Z به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا در سه سال گذشته گوشی‌های پرچمدار خود را تحت برند موتو ایکس به بازار عرضه کرده است. طبق مشاهدات سایت Venture Beat، کمپانی موتورولا به عنوان زیر‌مجموعه‌ی لنوو، از این به بعد این روال را تغییر خواهد داد. البته تغییر نام پرچمداران تغییر زیادی نخواهد کرد و با نام موتو زد عرضه خواهند شد.

اگرچه این اتفاق در بین تولید‌کنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند زیاد معمول نیست (گلکسی اس ۷ سامسونگ، جی ۵ ال‌جی، آیفون ۶ اپل و غیره) این تغییر سومین مورد در سال ۲۰۱۶ است. اچ‌تی‌سی که از سال ۲۰۱۲ و گوشی وان ایکس از برند وان برای گوشی‌های پرچمدار خود استفاده می‌کرد، گوشی امسال خود را با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ روانه‌ی بازار کرد. سونی نیز با تغییر در مسیر مخالف موتورولا، سری ایکس را جایگزین سری زد کرد.

بر اساس گزارشات، امسال موتورولا حداقل دو پرچمدار را به بازار عرضه می‌کند که هر دو دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی هستند و با نام‌های رمز Vertex و Vector Thin شناخته می‌شوند و تحت برندی مجزا از موتو ایکس معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد گوشی Vector Thin که مدل پریمیوم این دو گوشی است با نام موتو زد استایل و مدل Vertex با نام موتو زد پلی عرضه شوند.

همچنین برای ثبات بیشتر در برند‌ها، سری گوشی‌های دروید ورایزون نیز احتمالاً با نام Moto Z Play Droid Edition عرضه خواهند شد.

در نهایت قسمت‌های ماژولار پشت دستگاه نیز که لنوو و موتورولا از آن‌ها برای ایجاد تفاوت در بازار شلوغ گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، مانند پروژکتور، بلند‌گو‌های استریو و قطعه‌ی ویژه‌ی دوربین با قابلیت زوم اپتیکال، به جای Amps با نام تجاری Moto Mods فروخته می‌شوند.

این سیستم نام‌گذاری و قطعات ماژولار احتمالاً ماه آینده در کنفرانس Tech World لنوو که از تاریخ ۹ ژوئن در سانفرانسیسکو آغاز می‌شود، معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات