موتورولا از موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس رونمایی کرد؛ نمایشگر ۵.۵ اینچی Full HD، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ و دوربین ۱۶ مگاپیکسل

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مطالعه 4 دقیقه
موتورولا امروز در مراسم اختصاصی خود از دستگاه‌های میان رده و جدید خود پرده برداشت که یکی از مورد انتظارترین آن‌ها موتو G4 است. این سری که از جمله دستگاه‌های میان رده کمپانی موتورولا به شمار می‌رود به دلیل بهره‌بری از سخت‌افزار خوب و نرم‌افزاری بروز بسیار محبوب هستند.
تبلیغات

موتورولا تاکنون سه نسل مختلف از موتو جی را معرفی کرده و حالا امروز نسل چهارم سری G رسما به همراه نسخه پلاس آن معرفی شد. در کنار Moto G4 شاهد معرفی مدل دیگری از این محصول با نام Moto G4 Plus هستیم که در واقع مدل سطح‌ بالاتر این گوشی بوده و از سنسور اثر انگشت بهره ببرد که این سنسور با دکمه Home جلو دستگاه یکپارچه شده است.

علاوه بر این در موتو جی ۴ پلاس یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی و در مدل معمولی یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. موتو جی ۴ پلاس و موتو جی ۴ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شوند. هر دو گوشی جدید موتورولا از شبکه‌ی مخابراتی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و پردازنده‌ی آن‌ها نیز ۸ هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی این دو دستگاه Adreno 405 است. 

moto-g4

از لحاظ حافظه نیز موتو جی ۴ پلاس با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود که نسخه‌ی مجهز به رم ۳ گیگاباتی نیز در برخی بازارها عرضه خواهد شد. همان‌طور که لنوو پیش از این اطلاع داده بود، این گوشی در پایین صفحه‌نمایش مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود.

moto g4

دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس لیزری و فوکوس تشخیص فاز به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات مخصوص Moto G4 Plus هستند. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع توربوپاور برای این گجت در نظر گرفته شده است که تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌تواند ۶ ساعت مکالمه با این دستگاه را فراهم کند. از لحاظ نرم‌افزاری نیز استفاده از اندروید ۶ مارشمالو با طراحی نزدیک به نسخه‌ی خام اندروید برای این گوشی اعلام شده است.

moto g

موتو G4 از ماه آینده و موتو G4 پلاس از همین امشب عرضه خواهد شد. قیمت جی ۴ پلاس برای نسخه ۱۶ گیگابایت برابر با ۲۰۰ دلار و جی ۴ پلاس برای نسخه ۳۲ گیگابایت ۲۲۵ دلار است.

moto g4
moto g
moto g4
moto g4
moto g4
moto g4
moto g4
moto g4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات