بر اساس شایعات، تولید آیفون ۷ در سه مدل متفاوت آغاز شده است

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تا‌کنون اخبار و شایعات مختلفی در ارتباط با آیفون ۷ اپل منتشر شده است. در تازه‌ترین اخبار اعلام شده که ساخت آیفون ۷ در سه مدل مختلف آغاز شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، تولید آیفون ۷ اپل در شرکت‌های طرف قرار‌داد اپل، پگاترون و فاکس‌کان آغاز شده است. بر اساس گزارشی به نقل از یک خبرچین، سه مدل مختلف از آیفون ۷ در حال ساخت است. یک مدل آیفون 7 معمولی، دیگری آیفون 7 پلاس و در نهایت آیفون 7 Pro یا پلاس پریمیوم خواهند بود.

iphone 7

شایعاتی در ارتباط با استفاده از دوربین دو‌گانه در یکی از مدل‌های آیفون ۷ پلاس وجود داشت که ممکن است مربوط به آیفون ۷ پرو باشد. دیگر شایعه در ارتباط با استفاده از دو دوربین ۱۲ مگا‌پیکسل است که یکی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است و دیگری زوم اپتیکال ۲یا ۳ برابر دارد. خرید کمپانی عکس LinX تأثیر زیادی بر روی دوربین جدید آیفون خواهد داشت.

اخیراً صحبت‌هایی مبنی بر عدم تغییر زیاد آیفون ۷ نسبت به نسل قبلی مطرح شده است. مینگ چی کو، تحلیلگر مورد اعتماد KGI، اعلام کرد که آیفون ۷ گوشی جذابی نیست. برخی از حدس و گمان‌ها حاکی از این است که اپل نباید سال آینده آیفون ۷‌اس را تولید کند و در دهمین سالگرد این دستگاه باید گوشی آیفون ۸ را با تغییرات اساسی عرضه کند.

بر اساس شایعات، آیفون در سال ۲۰۱۷ از صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره خواهد برد . دوربین جلو، اسپیکر و سنسور اثر‌انگشت با صفحه‌نمایش یکپارچه خواهند شد. دیگر گزارش مبنی بر استفاده از صفحه‌نمایش خمیده آمولد در آیفون سال آینده یا سال ۲۰۱۸ است.

ممکن است زمانی اپل از طرحی استفاده کند که گزارشگر شبکه‌ی فاکس با آیفون ۵ اشتباه گرفته بود. این اتفاق در حین پخش یک برنامه در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد.

به نظر شما نمونه‌ی سوم اپل دارای چه مشخصاتی خواهد بود؟ آیا دوربین دو‌گانه بر روی نسخه پرو آیفون ۷ قرار خواهد گرفت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات