زوم‌ کست: همه چیز در مورد ترابردپذیری شماره تلفن همراه

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ترابردپذیری شماره تلفن همراه یکی از طرح‌هایی است که تا پایان هفته بعد اجرایی خواهد شد و مشترکان زیادی منتظر اجرای این طرح و عوض کردن اپراتور موبایل خود هستند. ترابردپذیری تلفن همراه مانند طرح‌های دیگر مقرراتی دارد و مشترکان قبل از اجرای آن باید مواردی را رعایت کنند. در این زوم‌کست به ترابردپذیری پرداخته‌ایم، همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ترابردپذیری شماره تلفن همراه در ایران بسیاری از مشترکان را از مشکلات اپراتورشان رها کرده و حق انتخاب اپراتور را بدون تغییر شماره تلفن همراه می‌دهد.

ترابردپذیری شماره تلفن همراه به معنای جابه‌جایی شماره موبایل مشترکان میان اپراتورها است. یعنی مشترک در صورت نارضایتی از خدمات یا کیفیت سرویس‌های اپراتور موبایلش می‌تواند به شبکه‌ی تلفن همراه اپراتور دیگر مهاجرت کند. با اجرای این طرح، اختیار انتخاب اپراتور برای شماره به مالک خط داده می‌شود.

ترابردپذیری شماره تلفن همراه قرار بود تا ۲۷ اردیبهشت راه اندازی شود. چرا این طرح افتتاح نشد؟ در این طرح چرا باید سیم‌کارت خود را عوض کنیم؟ این طرح سابقه جهانی دارد؟ از چه سالی این طرح در دنیا اجرا می‌شود؟ هزینه این طرح بالاخره چقدر تعیین شده است؟ چگونه در این طرح تماس درون شبکه یا بیرون شبکه را تشخیص دهیم؟

برای پاسخ به این سئوالات و همچنین مقررات و پیش‌نیازهای طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه، شما را به تماشای این زوم‌کست دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات