mPiano، پیانو شگفت‌انگیز که با همکاری Porsche Design ساخته شده است

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دنیای تکنولوژی به طور دائم در حال پیشرفت‌ است و هر روز شاهد محصولات مختلف و گاها عجیب و جذابی در این حوزه هستیم. اما اگر فناوری‌های جدید با محصولی چون پیانو ترکیب شوند چه خواهد شد؟ mPiano حاصل چنین ترکیبی است که با تازگی توسط دو کمپانی آلفا پیانو و پورشه دیزاین تولید شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی آلفاپیانو با همکاری شرکت Porsche Design پیانو‌ جدیدی به نام mPiano را تولید کرده که واقعا یک محصول خیره‌کننده و زیبا است که حاصل ترکیب تکنولوژی و طراحی نوین محسوب می‌شود. یک فعال‌کننده در زیر هر کلید قرار داده شده که به کاربر امکان می‌دهد تا مقاومت و شیب هر کلید را با استفاده از یک اپلیکیشن و از طریق آیپد، تنظیم کند. شما حتی می‌توانید نوع صدایی که از هر کدام از کلیدهای دستگاه می‌شنوید را همانند یک پیانو بزرگ کلاسیک یا یک ارگ و حتی ترکیبی از این دو تعیین کنید.

با فشردن هر کلید یک لرزش آرام را در زیر انگشت خود حس خواهید کرد و می‌توان میزان بلندی صدای هر کلید را نیز تعیین کرد. اگرچه هنوز در مورد قیمت mPiano هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما این محصول قطعا ارزان‌قیمت نخواهد بود؛ چراکه پیانوی قبلی تولید شده توسط Porsche Design با قیمت ۲۷۲۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد، ولی خوشبختانه به نظر می‌رسد که mPiano چنین قیمت بالایی نداشته باشد. جالب است بدانید لیدی گاگا مدتی قبل یک عدد از این پیانو را پیش‌خرید کرده است.

نظر شما در مورد پیانو مورد بحث چیست؟ آیا این محصول ارزش چنین هزینه‌ای را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات