آرشیوی بزرگ از تصاویر و ویدیوهای تفریحی در 9GAG - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن ۹GAG یکی از بزرگترین شبکه‌های تفریحی در سرتاسر دنیا است که دارای عکس‌ها و ویدیوهای بسیار جالب و تحسین برانگیزی بوده و به عنوان منبع بسیاری از کانال‌های تلگرام و پیج‌های اینستاگرام استفاده می‌شود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر طرفدار پیج‌ها و کانال‌های تفریحی اینستاگرام و تلگرام که اقدام به انتشار عکس‌ها و کلیپ‌های خنده دار و جالب می‌کنند هستید بهتر است بدانید که حداقل نیمی از مطالب و عکس‌هایی که در آن‌ها منتشر می‌شود از یک منبع بزرگ و شناخته شده به اسم ۹GAG گرفته شده است. این وب‌سایت بزرگ که دارای میلیون‌ها بازدید کننده در سرتاسر دنیا است به صورت اپلیکیشن نیز منتشر شده و به نقل از صفحه‌ی پلی‌استور دارای "میلیون‌ها” عکس، ویدیو، تصویر متحرک و ... است که محوریت اکثر آن‌ها نیز طنز بوده و از استانداردهای بخصوصی پیروی می‌کنند. به این معنا که برخلاف سایت‌ها، کانال‌ها و پیج‌های عادی هر مطلبی وارد ۹GAG نمی‌شود و تنها عکس‌ها و ویدیوهایی در این وب‌سایت منتشر می‌شود که ارزش طنز یا معنایی آن‌ها در سطح بالایی قرار داشته باشد. با وجود آنکه زبان این سایت انگلیسی است کاربران ایرانی نیز قادر به استفاده از مطالب آن هستند چراکه نیمی از مطالب ویدیو و تصاویر متحرک است که معمولا نیازی به توضیح ندارند، و نیمی دیگر نیز تصاویری هستند که دارای توضیحاتی کوتاه و ساده هستند و اگر کمی از زبان انگلیسی سر در بیاورید متوجه معنا و مفهوم آن خواهید شد. طبیعتا دسترسی به سرچشمه‌ی یک جریان تجربه‌ی بهتر و کامل‌تری را در اختیار ما قرار می‌دهد از همین رو اگر به این سبک از مطالب علاقه دارید بهتر است تا به جای کانال‌ها یا پیج‌هایی که تنها بخشی از مطالب این شبکه را منتشر می‌کنند، با استفاده از اپلیکیشن ۹GAG به تمامی این مطالب، آن هم به محض انتشار دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید با عضویت در ۹GAG اقدام به انتشار تصاویر خود کرده و سهمی در گسترش آرشیو عظیم این برنامه ایفا کنید. به لطف همین ویژگی اپلیکیشن ۹GAG مرتبا از طرف کاربران بی‌شماری در حال بروزرسانی است و معمولا خیلی کم پیش می‌آید که وارد برنامه شوید و مطالب جدیدی را مشاهده نکنید. سازندگان برنامه آمار تخمینی ۲۰ هزار پست جدید در هر ۲۴ ساعت را اعلام کرده‌اند که در نوع خود آمار شگفت انگیزی محسوب می‌شود و نشان از محبوبیت بالای این شبکه در بین کاربران دارد. علاوه بر این، قادر به ارسال نظر برای عکس‌ها و ویدیو‌های اشتراک گذاری شده نیز خواهید بود و می‌توانید نظر خود را در رابطه با عکس یا ... با منتشر کننده‌ی آن در میان بگذارید. خوشبختانه در ۹GAG شما به صورت پیش فرض و آزادانه قادر به دانلود تصاویر و ویدیوها خواهید بود و می‌توانید عکس یا ویدیوهای مورد پسند خود را دانلود کرده و با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان به اشتراک بگذارید. در بخش‌های دیگر برنامه نیز مطالب در شاخه‌های مختلفی دسته بنده شده‌اند که توسط آن می‌توانید مطالب ۹GAG را با محوریت موضوعی دقیق‌تری مشاهده کنید.

اپلیکیشن ۹GAG با حجم ۱۰ مگابایت برای اندروید و ۳۰ مگابایت برای‌ ای او اس منتشر شده و تنها در پلی‌استور گوگل دارای ۵۰ میلیون دانلود است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود این اپلیکیشن بپردازید. در صورتی که با مشکل در بارگذاری مطالب مواجه شدید از اپلیکیشن‌های گذر از تحریم استفاده کنید.

نکات مثبت

  • دارای میلیون ها عکس و ویدیو
  • اضافه شدن روزانه بیش از بیست هزار مطلب
  • استفاده‌ی کاملا رایگان با امکان ذخیره عکس و ویدیو
  • امکان عضویت و ارسال عکس و ویدیو

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات