پرچمدار بعدی ZTE با نام Axon 7 این ماه از راه می‌رسد

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هرچند انتظار داشتیم تا پرچمدار بعدی ZTE با نام Axon 2 عرضه شود، کمپانی چینی تولیدکننده‌ی این محصول نام Axon 7 را برای آن انتخاب کرده و زمان عرضه‌ی آن را نیز ۲۶ می یا ۶ خردادماه اعلام کرده است.
تبلیغات

کمپانی چینی زد تی ای، دعوتنامه‌ی خود را برای مراسم ۲۶ می به دست خبرنگاران رسانده است. این کمپانی قصد دارد در این روز از محصول جدیدی به نام Axon 7 رونمایی کند.

هنوز مشخص نیست که ZTE به چه دلیل نام جایگزین اولین گوشی از سری Axon را Axon 7 انتخاب کرده است. شاید دلیل اصلی آن رقابت با پرچمدارانی باشد که چند نسل از آن‌ها عرضه شده است؛ پرچمدارانی همچون گلکسی اس 7 یا آیفون 7. شاید هم ZTE دلیل بهتری برای تغییر نام اکسون جدید خود دارد.

در دعوتنامه‌ی مراسم رونمایی از Axon 7 عبارت «به قلب قدرت گوش کن» نوشته شده است که احتمالا به معنی تمرکز ویژه‌ی ZTE بر روی صدای خروجی گوشی هوشمند این شرکت است.

چندی پیش زد تی ای تیزری از اکسون بعدی را منتشر کرد و همچنین گمانه زنی‌هایی درباره‌ی مشخصات فنی این گوشی زده شد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ که مجهز به ۴ هسته‌ی پردازشی Kryo است، و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی، مشخصات فنی احتمالی مدل جدید گوشی مورد اشاره خواهند بود. همچنین گفته شده یکسری بهینه‌سازی نرم‌افزاری در محصول یاد شده صورت گرفته که بر اساس گزارش‌ها با این تغییرات رکورد بنچمارک معروف آنتوتو را نسبت به مدل‌های اولیه شکسته است. در تصویر پایین نیز می‌توانید طراحی مینیمال Axon جدید را در مقایسه با پی ۹ هواوی و همچنین ایفون ۶ اس مشاهده کنید:

Axon 7

گفته می‌شود اکسون ۷ علاوه بر پردازنده‌ی Snapdragon 820 به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ از نوع QHD، و همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز می‌شود. همچنین دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسل در جلوی در این گوشی قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعاتی که در فروشگاه آنلاین OppoMart دیده شده، این گوشی ۵۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات