تبلت جدید انویدیا شیلد احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا با معرفی و عرضه‌ی تبلت شیلد یک حرکت جسورانه در حوزه‌ی گیمینگ در این نوع محصولات انجام داد و علی‌رغم مشکلاتی نظیر امکان آتش‌گرفتن، که بر سر راه این محصول ایجاد شد، اما توانست بین افراد جایگاه خوبی را پیدا کند. حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد معرفی نسل دوم تبلت شیلد را دارد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد انویدیا در حال کار بر روی تبلت جدیدی است. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از FCC به دست آمده، این شرکت درخواست ترخیص کالا برای یک تبلت جدید را داشته که از نظر اندازه بسیار شبیه به تبلت گیمینگ شیلد است. از قرار معلوم این محصول در واقع نسل جدید تبلت شیلد این کمپانی است.

اما اطلاعات چندان دیگری از این تبلت در دسترس نیست و فقط ابعاد آن را تا به این لحظه می‌دانیم. این دستگاه ۱۲۰ میلی‌متر عرض و ۲۱۵ میلی‌متر ارتفاع دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید اندازه‌ی مدل کنونی تبلت شیلد ۱۲۶ در ۲۲۱ میلی‌متر است. می‌توان حدس زد که در مدل جدید تبلت مورد بحث، شاهد تغییرات جزئی باشیم و ظاهرا بدنه‌ی آن هم کمی کوچک‌تر شده است.

زمان معرفی یک مدل جدید از تبلت شیلد فرا رسیده است

تبلت شیلد از زمان معرفی تا کنون مسائل مختلفی را پشت سر گذاشته است. این محصول در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و سپس در سال ۲۰۱۵ به دلیل مشکلی که امکان آتش‌سوزی را در این محصول بسیار بالا برده بود، تک تک تبلت‌های به فروش رفته توسط شرکت تولیدکننده جمع‌آوری شد و سپس مجددا در اواخر سال گذشته‌ی میلادی به بازارها عرضه شد. حتی اگر فرض کنیم که عمر این دستگاه یک سال است، پس می‌تواند با اطمینان خاطر زیادی انتظار معرفی نسل جدید آن را داشته باشیم. به نظر می‌رسد انویدیا متوجه این موضوع شده که مردم به تبلت شیلد علاقمند شده‌اند؛ بنابراین اگر مدل جدید این محصول را با بروزرسانی در قطعات و مشخصات فنی تولید کند، چندان متعجب نخواهیم شد.

نظر شما در مورد تبلت گیمینگ شیلد چیست؟ آیا نسل جدیدی این محصول همانند مدل کنونی آن مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات