تماشا کنید: رندر جدید از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینکه طراحی آیفون‌های جدید امسال چگونه خواهند بود موضوعی است که تقریبا هر روز در مورد آن اخباری را می‌شنویم. امروز نیز یک ویدیو جدید از رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده که با آنچه در تصاویر قبلی منتشر شده از این محصولات دیده بودیم همخوانی دارد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیا طراحی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس کمی قدیمی شده است؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت باشد، قطعا در مورد نسل جدید این تلفن هوشمند یعنی آیفون ۷ مشتاق خواهید بود. دیروز تصاویری از این گوشی‌هوشمند منتشر شد که در آن تغییراتی را در طراحی آن شاهد بودیم و حالا نیز یک ویدیو جدید از آیفون ۷ منتشر شده است.

در این ویدیو که با همکاری uSwitch و @OnLeaks در دسترس عموم قرار گرفته اساسا نوع طراحی آیفون ۷ شبیه به همان تصاویری است که روز گذشته از این محصول فاش شده بود، با این تفاوت که حالا می‌توانیم شکل دستگاه مورد بحث را به صورت رندر سه‌بعدی ببینیم و زوایایی بیشتری از آن قابل مشاهده است. متاسفانه این رندر نیز جزئیات بیشتری را نشان نمی‌دهد و فقط یک طرح کلی از آنچه می‌توان از آیفون‌های جدید انتظار داشت را برایمان نمایان کرده است.

اما آیا واقعا طراحی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نسبت به نسل قبلی آن‌ها تا به این حد تغییر خواهد کرد و اگر این اتفاق روی دهد، آیا مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر؟ ما فرض کنیم که از طرح کنونی گوشی‌هوشمند مورد اشاره خوشتان آمده باشد. در هر صورت اگر امیدوارید تا دستگاهی با طراحی کاملا جدید را ببینید، می‌توان گفت شانس بسیار کمی وجود دارد که در آیفون‌های امسال این خواسته شما را برآورده کنند.

در حقیقت بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده، آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل احتمالا می‌تواند خواسته‌های شما را در بخش تغییرات اساسی در طراحی برآورده سازد. ظاهرا اپل برای آیفون‌های سال آینده خود یک بازطراحی اساسی را تدارک دیده که حتی امکان ارائه یک صفحه نمایش بدون حاشیه نیز در آن وجود دارد و شاید این محصول بیشتر از جنس شیشه ساخته شود. در ادامه می‌توانید ویدیو رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟ آیا آیفون‌های امسال با چنین سبکی در طراحی تولید و عرضه خواهند شد؟ انتظار شما از آیفون‌های جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات