بی ام و M3 کوپه با تیونینگ فستلا و رنگ مشکی کروم

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های تیونینگ بسیاری خودروهای مشهور و لوکس از جمله برند بی‌ام‌و را تحت بهینه‌سازی‌های خود قرار می‌دهند. این بار شرکت Fostla ظاهر مدل M3 کوپه را به طور کلی تغییر داده و جذابیت زیادی به آن افزوده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بی‌ام‌و M3 یکی از جذاب‌ترین خودروهای جهان است که در تمامی نسل‌های خود، علاقه‌مندان زیادی داشته است. حال شرکت Fostla ظاهر بی‌ام‌و M3 E92 را متحول کرده است که جذابیت زیادی دارد. اگر یک بی‌ام‌و معمولی دارید و دوست دارید کمی آن را تغییر دهید، تیم Fostla.de را به عنوان یکی از گزینه‌های توانمند در نظر بگیرید. این تیم خودروی شما را به یک اثر هنری برجسته تبدیل خواهد کرد.

ظاهر نمای خارجی خودرو با رنگ آن تعریف و معنا می‌شود که در اینجا چسب وانیل (Vinyl) مرغوب این وظیفه را بر عهده دارد. چسباندن وانیل به تمام قسمت‌های بدنه‌ی خودرو نسبت به رنگ کردن کل یا قسمتی از آن ارجحیت دارد. خودروهایی که رنگی مشابه آینه‌ دارند با چسباندن برچسب وانیل مشکی–کرومی بدست می‌آیند. شیشه‌ها، اگزوز و چراغ‌ها تماماً رنگ شده‌اند تا طراحی مشکی–کرومی خودرو بدون نقص باشد.

M3 E92 کوپه یکی از سریع‌ترین و چالاک‌ترین خودروهای تولیدی بی‌ام‌و بوده که این موضوع به دلیل وزن کمتر آن در قیاس با سایر محصولات بی‌ام‌و است. این عامل سبب شده تا تیم Fostla را تحریک کند که وسایلی را به خودرو اضافه کنند تا جبران کاهش وزن موجود شود.

بی ام و M3 کوپه

تیم تیونینگ فُستلا از فایبرکربن در بخش‌هایی از بدنه برای بروزرسانی این بی‌ام‌و M3 کوپه استفاده کرده‌اند تا با ارتقای ظاهر خودرو، وزن آن چندان افزایش نیابد. کاپوت، خروجی‌های اگزوز، لبه‌ی سپر جلو، رکاب جانبی جدید و اسپویلر (بال) عقب همگی از فایبر کربن  تولید شده است.

تغییرات به وجود آمده تنها در بدنه خودرو خلاصه نمی‌شود. این خودرو به رینگ‌های ۲۰ اینچی با پوشش خاکستری Breyton GTS مجهز شده است. ظاهر خودرو با استفاده از دیسک‌های سوراخ‌دار و کاهش ارتفاع شاسی جذابیت بیشتری پیدا کرده است. استفاده از سیستم اگزوز اسپرتی جدید نه تنها صدای دلنشینی تولید می‌کند بلکه موجب افزایش توان خودرو نیز می‌شود.

بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
بی ام و M3 کوپه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات