پیست خیابانی فرمول ۱ آذربایجان، سریع‌ترین پیست این مسابقات!

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پیست فرمول یک خیابانی باکو در کشور آذربایجان که بزودی قرار است مورد استفاده قرار گیرد، احتمالا سریع‌ترین پیست خیابانی خواهد بود که در این مسابقات استفاده خواهد شد. تخمین زده می‌شود که خودروها در این پیست بتوانند به سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت دست یابند.
تبلیغات

پیست فرمول یک باکو در کشور آذربایجان که از انواع پیست‌های خیابانی محسوب می شود احتمالا یکی از سریعترین پیست های فرمول یک و سریع‌ترین پیست خیابانی این مسابقات باشد. پیش‌بینی می‌شود که در مسیر مستقیم اصلی این پیست، خودروهای فرمول یک بتوانند تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرند که چنین سرعتی با هر استانداردی برای یک پیست خیابانی بسیار زیاد است. 

در ویدئویی که هفته‌ی گذشته در یوتیوب منتشر شد و به معرفی پیست باکو می پردازد ضمن تاکید بر امکان دستیابی به سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت در این پیست ادعا می‌شود که سرعت متوسط خودروها در این پیست به حدود ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد. تعداد پیچ‌های این پیست نیز ۲۰ عدد است. چنین مشخصاتی نشان می‌دهند که این پیست بسیار مهندسی شده و تکنیکی است.

مسابقات گرند پری اروپا در تاریخ ۱۹ ژوئن در پیست باکو و همزمان با پایان مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز شروع خواهد شد. در ادامه توجه شما را به ویدیوی معرفی پیست شهری فرمول یک باکو دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات