رویکردی که سبب موفقیت 100 میلیونی آوانک شد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مردم هر روز ببین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پیام تبلیغاتی از روش‌های مختلف دریافت و مشاهده می‌کنند که این اتفاق از نظر کارشناسان تا حدود زیادی به عنوان دلیل اشباع حوزه تبلیغات عنوان شده است، اما نکته جالب و قابل تامل اینجاست که در میان انبوه تبلیغات مکتوب از جمله پیامک‌ها، کاتالوگ‌ها، بیلبوردها و... چه عاملی سبب شده است تا تنها با گذشت یک سال از آغاز فعالیت تبلیغات پیام‌های صوتی (آوانک)، ۱۰۰ میلیون پیامک صوتی موفق به عنوان عملکرد این سیستم ثبت شود و در میان این تعداد ارسال تنها تعداد ۱۱ عدد بلاک در میان شماره‌ها وجود داشته باشد.
تبلیغات

بی‌شک ارسال میلیون‌ها پیام صوتی موفق در عرصه ارتباطات نشان دهنده این است که  شاید امروزه مردم به دلیل مشاهده حجم زیادی از پیام‌ها، چه تبلیغاتی و چه غیر آن در فضاهای مجازی از آن خسته شده‌اند و در واقع بیشتر نیازمند برقراری ارتباطی از جنس شنیدن هستند زیرا علاوه براینکه زمان کوتاه تری را صرف می‌کنند می‌توانند با آوا و صدای مخاطب ارتباط برقرار کنند و حس منتقل شونده را دریافت کنند. همچنین در هر زمانی شبیه به مواقع رانندگی که فرد نمی‌تواند پیامک‌ها را بخواند می‌تواند پیام‌های صوتی را به راحتی دریافت کند.

علاوه بر این موارد، اپراتور پیام صوتی آوانک مزایای بسیار دیگری هم دارد که از جمله آن می‌توان به ارتباطات انبوه از طریق ارسال پیام‌های صوتی به سایر افراد و به طور همزمان اشاره کرد.

 بعد از تاثیر گذاری انتقال پیام ها به صورت حضوری یا همان تبلیغات کلامی، تاثیر پیام‌های صوتی همچون مکالمات تلفنی بیشتر از پیامک است بنابراین آوانک راهی مطمئن برای انتقال پیام شما در کمترین زمان به مخاطب است و این تحول ایجاد شده در عرصه تبلیغات توسط آوانک سبب شد تا راهی جدید برای ارائه اطلاع رسانی های انبوده و تبلیغات و پیام های مورد نظر به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت آوانک مراجعه کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات