مدیرعامل همراه اول از تعیین کف قیمت اینترنت موبایل دفاع کرد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول از تعیین کف قیمت اینترنت موبایل دفاع کرد. او دلیل این کار را حمایت از شرکت‌های کوچک دانست و اعلام کرد که ما سعی داریم صدای مشتری را شنیده و براساس نیاز و درخواست آنها بسته‌های متنوع و جدیدی را طراحی کنیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت همراه اول درباره‌ی تعیین کف قیمت اینترنت موبایل گفت: «در بحث قیمت اینترنت همراه تا به‌حال همواره سقف قیمت تعیین شده رعایت می‌شد؛ در حالی که کشورهای مختلف با توجه به مباحث دامپینگ، رگولاتورها برای حفظ منافع اپراتورهای کوچک‌تر اقدام می‌کنند».

صدوقی اضافه کرد: «ما در جریان هستیم که کلیات تعیین کف قیمت اینترنت موبایل در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح شده و به نظر می‌آید تعیین کف قیمت اینترنت طرحی است که به نفع همه‌ی بازیگران بخش اینترنت ایران است».

به گفته‌ی مدیرعامل همراه اول، به عنوان مثال ممکن است شرکت همراه اول بتواند با ارائه‌ی خدماتی با قیمت پایین‌تر، سال‌ها فعالیت خود را ادامه دهد، اما این موضوع به نفع شرکت‌های کوچک‌تر نیست. در فضای رقابتی بحث دامپینگ موضوعی جدی است که ما هم از شکستن این فضا استقبال می‌کنیم.

او در مواجهه با این موضوع که با افزایش قیمت اینترنت موبایل شاید کاربران این سرویس و خدمات کمتر شوند، پاسخ داد: «ما سعی می‌کنیم صدای مشتری را شنیده و بر اساس نیاز و درخواست آنها بسته‌های متنوع و جدیدی را طراحی کنیم؛ ولی قطعاً تعیین کف قیمت اینترنت قدرت مانور اپراتورها را زیاد محدود نکرده و اپراتورها می‌توانند با طراحی موضوعات مختلف، خدمات متنوعی را برای گروه‌های متفاوت مشترکانشان ارائه کنند».

بدین‌ترتیب علاوه بر شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ADSL و رایتل، همراه اول نیز به دنبال اجرای طرح تعیین کف قیمت اینترنت موبایل هستند. 

نظر شما در مورد اجرای طرح تعیین کف قیمت اینترنت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات