تصویر جدیدی از گوشی وان پلاس 3 منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌ پلاس نسل اول تلفن‌ هوشمند خود را با قیمت مناسب و مشخصاتی در حد تلفن‌های هوشمند سطح بالا عرضه کرد. سومین مدل این محصول به نام وان‌پلاس ۳ نیز امسال معرفی خواهد شد. تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که تا حد زیادی طراحی آن را مشخص کرده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

امروز تعدادی تصویر از تلفن هوشمند وان‌پلاس 3 در اینترنت منتشر شد. چند روز قبل نیز عکس‌های دیگری از این محصول رویت شده بود. بر اساس جدیدترین شایعات، این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایشی ۵ یا ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اعلام شده است. پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی در دل این محصول وظیفه انجام امور پردازشی را به عهده خواهد داشت. علاوه بر این پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای وان‌پلاس ۳ نیز آدرینو ۵۳۰ اعلام شده است. احتمال دارد دو مدل از این دستگاه تولید شود که یکی با ۴ گیگابایت رم پردازشی و دیگری با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود. حافظه داخلی این محصول نیز ۱۶ گیگابایت است و در مدلی دیگر نیز از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

دوربین اصلی دستگاه در پشت آن قرار گرفته و به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده و در جلو نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم که می‌توان از آن برای ثبت تصاویر سلفی و نیز انجام مکالمات ویدیویی بهره گرفت. باتری در نظر گرفته شده برای وان‌پلاس ۳ ظرفیتی ۳۵۰۰ میلی‌آمپری دارد و همچنین این دستگاه سیستم شارژ سریعی به نام Dash Charge را ارائه می‌کند که همانند تکنولوژی‌های دیگر شارژ سریع، باعث می‌شود انرژی مورد نیاز دستگاه با سرعت بیشتر تامین شود. همچنین قیمت مدل پایه این گوشی هوشمند ۳۰۰ دلار اعلام شده است.

تعدادی عکس جدید از وان‌پلاس ۳ گرفته شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. به احتمال زیاد محصول نهایی نیز با این تصاویر تفاوت زیادی نخواهد داشت.

oneplus 3

نظر شما در مورد وان‌پلاس ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات