با مانیتور خمیده BenQ XR3501 آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ ویژگی‌های خاص و منحصر بفردی دارد که برای گیمرهای حرفه‌ای نقشی اساسی ایفا می‌کند. مانیتور خمیده‌ی BenQ XR3501 با نمایشگر ۳۵ اینچی خود یک مانیتور ایده‌آل برای علاقمندان گیم است.
تبلیغات

یک مانیتور گیمینگ خوب، دارای ویژگی‌های خاصی است که به واسطه این ویژگی‌ها نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برطرف خواهد کرد. ماینتور بنکیو XR3501 از آن دسته از ماینتورهایی است که تمامی این ویژگی‌ها را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می‌توان به ارائه‌ی تصویر کشیده و عریض آن اشاره کرد که با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، یک تصویر باکیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کمپانی BenQ در این مانیتور ۳۵ اینچی از یک پنل خمیده‌ی AM/VA با میزان خمیدگی 2000R استفاده کرده است که یک محیط زیبا را برای گیمرها پدیدار می‌سازد. دیگر تکنولوژی به کار رفته در این مانیتور، قابلیت همگام‌سازی رنگ مشکی است که این ویژگی به کاربران و گیمرها این امکان را می‌دهد تا بدون تاثیرگذاری در سایر نقاط دیگر این نمایشگر، تصاویر مشکلی رنگ را کمی روشن‌تر ببینند. نرخ بروز رسانی این ماینتور 144Hz است که با زمان تاخیر چهار میلی ثانیه‌ای، شرایط مناسبی را برای گیمرها فراهم می‌سازد.

مانیتور گیمینگ

درگاه های ورودی این مانیتور شامل دو درگاه HDMI1.4 به همراه یک Display Port2.0 و یک Mini Display Port است که این ورودی‌ها به همراه جک های ۳.۵ میلیمتری صدا در قسمت پشتی مانیتور قرار گرفته‌اند. یکی از قابلیت های مهم و حیاتی این محصول قابلیت استفاده از دو درگاه به صورت هم‌زمان است؛ بدین صورت که کاربران با اتصال دو ورودی تصویر به این مانیتور می توانند آن را به دو صفحه مجزا با کاربردی متفاوت تقسیم کنند. این قابلیت‌ها XR3501 را در زمره‌ی بهترین مانیتورهای خمیده‌ی Gaming در بازار قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات