گوشی پروژه تانگو و محصولات جدید موتورولا ۲۰ خرداد در مراسم لنوو معرفی می‌شوند

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیشتر اخبار زیادی در رابطه با پروژه تانگو منتشر شده بود. اکنون مشخص شده در مراسم ۹ ژوئن (۲۰ خرداد)، کمپانی لنوو از گوشی پروژه تانگو و تعدادی از تولیدات موتورولا رونمایی خواهد کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) طی مراسمی در دهلی نو و مکزیک قرار است گوشی‌های موتورولا موتو جی ‌4 و موتو جی ‌4 پلاس معرفی شوند. اکنون لنوو اعلام کرده که در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) یک گوشی پروژه تانگو و تعدادی از تولیدات موتورولا را معرفی خواهد کرد. این تاریخ دومین همایش تکنولوژی جهانی لنوو است.

پروژه تانگو حاصل همکاری لنوو و گوگل است که با ترکیب دوربین و سنسور‌ها در گوشی و تبلت می‌تواند نقشه‌های سه‌بعدی تولید کند. لنوو اعلام کرده است: "پروژه تانگو واقعیتی تکمیلی شامل بازی، مسیریابی داخلی و دیگر امکانات را به گوشی‌های هوشمند وارد می‌کند."

نمونه اولیه پروژه تانگو مربوط به فبلتی با صفحه نمایش کوچک‌تر از ۶.۵ اینچ بود. یک دوربین ۴ مگاپیکسل با لنز ۱۸۰  درجه Fish-eye در پشت فبلت قرار داشت. دوربین جلوی گوشی ۱۲۰ درجه بود و یک دوربین عمق سنج ۱۸۰×۳۲۰ نیز در این فبلت وجود داشت. در خلال کنفرانس جهانی موبایل در ماه فوریه (اسفند ۱۳۹۴) لنوو، پروژه تانگو را برای تست در موزه بارسلونا قرار داد که بسیار کار‌آمد بود. با گرفتن تبلت پروژه تانگو در مقابل هر قطعه هنری، اطلاعات موجود در رابطه با آن نمایش داده می‌شد دقیقاً مانند اینکه یک راهنمای تور آن‌جا قرار داشت.

در تاریخ اعلام شده لنوو از تکنولوژی‌های تولید شده توسط موتورولا نیز رونمایی خواهد کرد که نحوه نگاه و تفکر کاربران نسبت به موبایل را تغییر خواهد داد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا اطلاعی از پروژه تانگو دارید؟ به عقیده شما موتورولا چه دستگاه‌هایی را معرفی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات