انتخاب هوشمندانه غذا در دنیای تکنولوژی

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تکنولوژی‌های جدید ارتباطی زمینه شکل‌گیری نوع جدیدی از سبک زندگی شهروندی را فراهم آورده است. استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی در حوزه‌های مختلف زندگی افراد از قبیل سفارش آنلاین غذا، زندگی در خانه‌های هوشمند، برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای تحت وب و بسیاری دیگر از موارد کرد پیدا کرده و به نوبه‌ای به عنوان یک فرآیند معمول در تار و پود زندگی افراد تنیده شده است.
تبلیغات

استفاده از نقشه گوگل و بررسی اطلاعات و آمار ترافیک مسیرها از طریق موبایل، ثبت روز و ساعت برنامه‌ها و قرارهای کاری در اپ تاریخ تلفن همراه و اعلام هشدار قبل از فرا رسیدن زمان برنامه‌ها از مصادیق و نمونه‌های معمول حضور تکنولوژی در زندگی افراد است که به واسطه آن انجام امور روزانه و برنامه‌ریزی‌ها با سهولت بیشتر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

یکی از برنامه‌های معمول و البته مهم در زندگی روزمره، پاسخگویی به یکی از اساسی‌ترین نیاز آدمی یعنی انتخاب غذای مناسب است. انتخاب و سفارش آسان‌تر و ارزان‌تر غذا یکی از مصادیق زندگی هوشمندانه و متأثر از تکنولوژی‌های ارتباطی است.

با توجه به دغدغه‌ها و مشغله‌های زندگی کنونی وقت چندانی برای بررسی، انتخاب و سفارش غذا وجود ندارد. تکنولوژی در این عرصه این امکان را فراهم کرده است تا افراد با استفاده از سرویس آنلاین سفارش غذا، در مدت زمانی کوتاه، غذای مورد نظر خود را از نزدیک‌ترین رستوران محل اقامت انتخاب و سفارش دهند.

سفارش اینترنتی غذا به زمان چندانی نیاز ندارد و با استفاده از اپ موبایل ریحون می‌توان غذاهای مورد نظر را مشاهده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش و تهیه شود. سایت سفارش آنلاین غذای ریحون این امکان را فراهم کرده است تا کاربران ضمن انتخاب غذای مورد نظر از طرح‌های تخفیفی متنوع بهرمند شوند.

صرف مدت زمان کوتاه جهت سفارش غذا، انتخاب آسان‌تر و ارزان‌تر و بهرمندی از طر‌ح‌های تخفیفی از جمله امکاناتی است که توسط سایت سفارش آنلاین غذای ریحون فراهم شده است و با طراحی اپ سفارش غذا و امکان نصب آن بر روی گوشی‌های هوشمند شرایط لازم جهت داشتن انتخاب‌های هوشمندانه در زندگی فراهم شده است.

سایت سفارش آنلاین غذای ریحون: https://www.reyhoon.com/location

اپ موبایل ریحون: https://cafebazaar.ir/app/reyhoon.androidapp

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات