تصویر قاب جلویی موتو جی 4 موتورولا در eBay رویت شد

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمتر پیش‌ آمده که وب‌سایت eBay را به عنوان یک منبع برای لو رفتن تصاویر و اطلاعات محصولات فناوری بشناسیم. اما حالا در نسخه آلمانی این وب‌سایت تصاویری از پنل جلویی تلفن هوشمند معرفی نشده Moto G4 موتورولا رویت شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حتی اگر قرار نباشد که تلفن هوشمند Moto G4 هفته آینده معرفی شود، اما امکان خرید پنل سفید‌ رنگ LCD جلویی آن از هم اکنون در نسخه آلمانی وب‌سایت eBay وجود دارد. به تازگی تصاویری از پنل جلویی این گوشی هوشمند که چهارمین نسل سری موتو جی محسوب می‌شود، در وب‌سایت یاد شده رویت شده است.

در کنار Moto G4 احتمالا شاهد معرفی مدل دیگری از این محصول با نام Moto G4 Plus خواهیم بود که در واقع مدل سطح‌ بالاتر این گوشی بوده و انتظار می‌رود از سنسور اثر انگشت بهره ببرد که این سنسور با دکمه Home جلو دستگاه یکپارچه شده است. علاوه بر این در موتو جی ۴ پلاس یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی و در مدل معمولی یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. قیمت پنل جلویی این محصول در eBay هم اکنون ۶۹ دلار تعیین شده و شرکتی که این قطعه را برای فروش قرار داده oneby_tech نام دارد و جالب اینجاست که امتیاز ۹۹.۳٪ را از جانب کاربران این وب‌سایت کسب کرده است. این یعنی ظاهرا شرکت یاد شده متقلب نبوده و مورد اعتماد کاربران است. بنابراین به‌نظر نمی‌آید اطلاعات ارائه شده اشتباه باشند.

در روز ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) شاهد برگزاری رویداد مطبوعاتی موتورولا، در دهلی نو و مکزیکو خواهیم بود. با نزدیک شدن به این زمان، می‌توان انتظار داشت که تصاویر و نیز خبرهای بیشتری را در مورد محصولات مورد بحث بدست آوریم. البته لازم به ذکر است که وب‌سایت eBay به طور معمول سابقه‌ی چندانی در لو دادن مشخصات محصولات مختلف نداشته، اما به نظر می‌رسد حالا یک تصویر قابل قبول از Moto G4 توسط این وب‌سایت منتشر شده که تا حد زیادی می‌تواند مشابه محصول نهایی باشد.

نظر شما در مورد Moto G4 چیست؟ شما چه انتظاری از این محصول دارید و حدس می‌زنید با چه ویژگی‌ها و مشخصاتی همراه خواهد بود؟ نظرات خود را در این مورد در بخش دیدگا‌ه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات