ارتقا به ویندوز 10 برای کاربران فناوری های کمکی مایکروسافت، همچنان رایگان خواهد بود

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به زودی قرار است امکان ارتقاء رایگان به ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت برداشته شود. اما افرادی که از فناوری‌های کمکی این سیستم‌عامل بهره می‌برند همچنان قادر خواهند بود به صورت رایگان سیستم‌عامل خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که در اخبار چند روز گذشته به اطلاعتان رساندیم بروزرسانی به ویندوز ۱۰ به زودی از حالت رایگان خارج شده و کاربران به منظور ارتقاء سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ به این نسخه باید ۱۱۹ دلار پرداخت کنند. اما اگر از ویژگی‌هایی مانند ذره‌بین و Narrator استفاده می‌کنید نگران نباشید چراکه برای این نوع کاربران ارتقا به ویندوز ۱۰ همچنان رایگان خواهد بود.

دنیل هابل در وبلاگ فناوری‌های کمکی مایکروسافت اعلام کرده که امکان ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ پس از تاریخ ۲۹ جولای (۸ مرداد) همچنان برای افرادی که از تکنولوژی‌های کمکی استفاده می‌کنند رایگان وجود خواهد داشت. همچنین جزئیات بیشتر در این مورد به زودی اعلام می‌شود.

هرچند که امکان دارد برخی از افراد سودجو از این روش برای عدم پرداخت وجه برای ارتقا به ویندوز ۱۰ بهره ببرند اما این امکان فقط برای کسانی در نظر گرفته شده که نیاز به استفاده از فناوری های کمکی ویندوز دارند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات