سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو در بنچمارک GFX رویت شد

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند سالی است که کمپانی سامسونگ نسخه مقاوم گوشی‌های سری گلکسی اس خود را با پسوند اکتیو روانه بازار می‌کند. اکنون مشخصات گوشی گلکسی اس 7 اکتیو در بنچمارک GFX رویت شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ مدتی است که نسخه مقاوم گوشی‌های سری گلکسی اس خود را مدتی بعد از عرضه نسخه اصلی به بازار عرضه می‌کند. گوشی‌‌های هوشمند مورد بحث عضو خانواده گلکسی اس اکتیو هستند که اگرچه جذابیت و زیبایی سری گلکسی اس را ندارند اما در مقابل ضربات و استفاده در شرایط سخت بسیار مقاوم‌تر هستند. اینکه سامسونگ گلکسی اس 7 نیز نسخه اکتیو خواهد داشت یا خیر مشخص نبود تا اینکه اواخر ماه مارچ (فروردین) سامسونگ به صورت غیر‌مستقیم از طریق قرار‌دادن این گوشی در فهرست گوشی‌های خود، ساخت این مدل را تأیید کرد. همچنین به تازگی عکس‌هایی از قاب پشت این گوشی را مشاهده کردیم که شبیه به نسخه قبلی یعنی گلکسی اس ۷ اکتیو بود.

گلکسی اس ۷ اکتیو

به تازگی مشخصات این گوشی توسط فهرست بنچمارک GFX فاش شده است. همانطور که انتظار می‌رفت مشخصات داخلی این گوشی دقیقاً مشابه گلکسی اس 7 است. پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ گیگا‌بایت رم، دوربین مشابه و دیگر مشخصات یکسان با گلکسی اس ۷. صفحه نمایش این گوشی نیز کواد اچ‌دی است اما اندازه آن ۵.۵ اینچ است که در مقایسه با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی گوشی گلکسی اس 7، بزرگ‌تر است. این به معنای ابعاد بزرگ‌تر و شاید باتری با حجم بیش‌تر است. شاید باتری این گوشی مانند گلکسی اس 7 اج ۳۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی باشد.

در حالی که گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هر دو در برابر آب و گرد‌ و‌ غبار مقاوم هستند، سری اکتیو معمولاً با داشتن گواهی نظامی MIL-STD-810G در مقابل ضربه ، فشار و نمک نیز مقاوم است.

هنوز زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو مشخص نیست، اما احتمالاً معرفی این گوشی مانند گلکسی اس ۷ پرسروصدا نخواهد بود.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تا کنون از سری گوشی‌های گلکسی اکتیو استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این گوشی در بازار موفق خواهد بود یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات