تماشا کنید: غرش فورد F-150 رپتور در مسیرهای بیابانی

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به زودی فروش آخرین نمونه‌ی فورد F-150 رپتور (Raptor) آغاز خواهد شد. پرفروش‌ترین خودروی ایالات متحده در آخرین نسل خود جذابیت‌های زیادی به همراه دارد. فورد تیزری از این خودرو با تاکید بر قابلیت‌های حرکتی منتشر کرده که توانایی‌های آن را در مسیر‌های صعب العبور بیابانی به نمایش می‌گذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پاییز سال جاری، عرضه‌ی مدل ۲۰۱۷ جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین پیکاپ‌ جهان آغاز خواهد شد. فورد F-150 رپتور به واسطه‌ی ظاهر جذاب، امکانات رفاهی مناسب، توانایی حرکتی بالا و قیمت اندک، علاقه‌مندان زیادی دارد. این خودرو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر مجهز به دو توربوشارژر، بهره می‌برد که توانایی تولید ۴۰۰ اسب بخار دارد. این پیشرانه غرش بسیار جذابی تولید می‌کند که به خوبی نمایانگر ذات وحشی این پیکاپ است. البته توقف عرضه‌ی پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی فعلی باعث بسی تاسف است.

فورد F-150

فورد برای جلب اطمینان مشتریان و عاشقان این وانت قدرتمند از پیشرانه‌ی آینده‌ی آن، تیزری جذاب منتشر کرده کرده که توانایی‌های آن را در مسیرهای صعب العبور آفرود و بیابانی نمایش می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای قابلیت‌های حرکتی مدل ۲۰۱۷ محبوب‌ترین پیکاپ جهان دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات