مدیرعامل رایتل: ترابردپذیری حرکت بزرگی است و بعد از اجرا فضا رقابتی می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سید مجید صدری مدیرعامل رایتل اجرای طرح ترابردپذیری را همچون رومینگ ملی حرکت بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و اعلام کردکه بعد از اجرای طرح ترابردپذیری فضای میان اپراتورها رقابتی خواهد شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سید مجید صدری مدیرعامل رایتل  در نشست خبری امروز خود با اعلام اینکه هفته آینده و همزمان با هفته ارتباطات طرح ترابردپذیری اجرایی می‌شود گفت: «اجرای ترابردپذیری همانند رومینگ ملی یک حرکت بزرگی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نظارت و پیگری شخص آقای واعظی وزی ارتباطات آن را به صورت جدی پیگیری و اجرا می‌کند. رایتل برای اجرای این طرح آمادگی کامل دارد.»

صدری افزود:«بعد از اجرای ترابردپذیری فعالیت اپراتورهای تلفن همراه رقابتی می‌شود و هر اپراتوری که کیفیت بهتری داشته باشد، مردم بیشتر به سمت آن حرکت می‌کنند.»

طرح‌های ویژه رایتل برای ترابردپذیری

مدیرعامل رایتل از فعالیت‌های ویژه اپراتور سوم برای جذب مشتری بیشتر در ترابردپذیری اطلاع داد و اعلام کرد:«طرح‌های خوبی برای اجرا در زمان ترابردپذیری در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم پس از اعلام رسمی آن را اجرا کنیم و مشترکان را به سوی‌ خود جذب کنیم.»

صدری در پاسخ به سئوال خبرنگار زومیت در مورد«طرح‌های رایتل در زمان اجرای ترابردپذیری بیشتر در زمینه دیتاست یا مکالمه؟» توضیح داد:«در ترابردپذیری طرح‌های ما در همه بخش‌هاست. ممکن است یک طرح بحث دیتا را در نظر داشته باشد و در طرح دیگر بحث مکالمه مورد نظر باشد. بالاخره طرحی را در نظر می‌گیریم که با سلیقه‌های مشترکان هم‌خوانی داشته باشد.»

هدف ما سرویس با کیفیت است

مدیرعامل اپراتور سوم در پاسخ به خبرنگار زومیت ادامه داد: هدف ما در این طرح‌ها ارائه سرویس و خدمات با کیفیت است.وقتی مشترکی اپراتور خود را عوض می‌کند، تعویض اپراتور یک بحث است و اینکه آن مشترک را حفظ کنیم بحث دیگری است. ما دنبال آن هستیم که مشتری در شبکه ما بماند و از ترابرد به شبکه رایتل راضی باشد.»

هزینه‌های جانبی ترابردپذیری

مدیرعامل رایتل به سئوال دیگر خبرنگار زومیت مبنی بر«به غیر از هزینه ۵ هزار تومانی ترابردپذیری شما هزینه‌ای بابت سیم‌کارت از کاربر می‌گیرید؟» پاسخ داد:«سیم‌کارت‌های ارتباطی هزینه‌ای ندارد که بخواهیم هزینه‌ای بگیریم. البته بحث سیم‌کارت‌های دائمی جداست که ما تابع نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات