حامی، شرکت مستقل خدمات پس از فروش موبایل در ایران آغاز به کار کرد

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
حامی به عنوان یک شرکت مستقل در حوزه خدمات پس از فروش محصولات موبایل و آی‌تی فعالیت خود را در بازار ایران با دو شرکت ایسوس و هواوی آغاز کرد.
تبلیغات

رامین سلطانی‌فر، به عنوان مدیرعامل حامی در نشست خبری که به مناسبت معرفی این شرکت امروز در هتل لاله برگزار شد، اعلام کرد: " در دنیا سرویس و خدمات پس از فروش از سوی شرکت‌ها به شکل مستقل ارایه می‌شود، اما این واژه در بازار ایران جدید است. بنابراین در حوزه خدمات خلایی در بازار ایران مشاهده می‌شد و این موضوع از نبود ارتباط بین کمپانی‌های فعال در ایران و کشورهای دیگر و ضعف موجود در برخی از استانداردها و امکانات در کشور نشات گرفته است. بنابراین حامی قصد دارد به عنوان نخستین شرکت ارایه دهنده سرویس و خدمات پس از فروش در بازار ایران به شکل گسترده فعالیت کند."

به گفته‌ی وی، این ارتباط با توجه به تغییر روابط سیاسی و اقتصادی ایران با سایر کشورها بهبود خواهد یافت و تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات فرآیند فعالیت حامی سریع‌تر و کامل‌تر شود.

وی گفت: "حامی نخستین شرکت در زمینه‌ آی‌تی و موبایل است که سرمایه گذار خارجی نه تنها در زمینه نقدینگی، بلکه ارایه دانش و تخصص بین‌المللی این شرکت را یاری می‌کند که این موضوع وجه تمایز حامی از سایر شرکت‌ها است که با دستورالعمل‌ها و روش و تجربیات سرمایه گذار خارجی وارد بازار ایران می‌شود."

سلطانی فر

سلطانی‌فر افزود: "شرکت حامی در تلاش است تا تجربه‌ای کاملا متفاوتی برای مصرف کننده ارایه کند. این شرکت درصدد است بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان با استفاده از بهترین قطعات در دسترس مشتریان قرار دهد تا استاندارد جدیدی در زمینه‌ی خدمات پس از فروش در کشور تعریف شود."

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه حامی به دنبال کسب رضایت مصرف‌کنندگان است گفت: "این شرکت می‌کوشد تا ارتباطی سازنده و موثر با مشتری برقرار کند و معتقد است که کیفیت تعمیرات، مستقیما با کیفیت قطعات مورد استفاده در ارتباط است و از این رو کیفیت قطعات مورد استفاده و همچنین تعمیرات انجام شده روی دستگاه را تضمین می‌کند."

بر اساس گزارش سلطانی‌فر، شرکت حامی هم‌اکنون سه شعبه در تهران دارد و به زودی شبکه‌ای متشکل از ۲۴۵ مرکز پشتیبانی در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد که هم‌اکنون شرکت حامی با ایسوس موبایل و هواوی همکاری خود را آغاز کرده و خدمات پس از فروش محصولات این دو شرکت به طور انحصاری در اختیار حامی است.

مدیرعامل حامی تاکید بسیاری روی سرویس‌ها و خدمات ویژه شرکت حامی در بازار ایران داشت، اما نحوه‌ی ارایه، ویژگی و سایر جزییات را اعلام نکرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات