نمایشگاه DISTREE 2016 از امروز کار خود را در ابوظبی آغاز کرد

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
نمایشگاه Distree 2016 از ظهر امروز در شهر ابوظبی، پایتخت امارات متحده‌ی عربی آغاز به کار کرده که طی آن تولیدکنندگان مطرح دنیای فناوری گرد هم آمده‌اند تا آخرین محصولات خود را در کنار یافتن کانال‌های جدید فروش به نمایش بگذارند. در این بین شماری از توزیع‌کنندگان و برند‌های ایرانی نیز به همت کمپانی نقش در این نمایشگاه حضور به هم رسانده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه DiISTREE 2016 که محلی برای ملاقات تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کالا‌های دیجیتال در سراسر دنیا است، از ظهر امروز کار خود را هتل فِیرمونت شهر ابوظبی آغاز کرد. این نمایشگاه به مدت سه روز از ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در پایتخت امارات دنبال می‌شود که طی آن شماری از متخصصان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات دیجیتال گرد هم آمده و آخرین محصولات عرضه شده به بازار منطقه را به معرض نمایش می‌گذارند. این گردهمایی علاوه بر ایجاد امکانی برای نمایش محصولات، امکان تماس مستقیم بین متخصصان را نیز فراهم می‌آورد تا کانال‌های فروش در کشور‌های مختلف بیش از پیش گسترده‌تر شود. شرکت‌های ایرانی نیز به همت کمپانی نقش در این نمایشگاه حضور به هم رسانده و زومیت نیز به عنوان تنها شریک رسانه‌ای Distree 2016 به پوشش خبری این نمایشگاه خواهد پرداخت.

Distree

طی سه روز برگزاری این نمایشگاه شاهد برگزاری نشست‌های از پیش برنامه‌ریزی شده‌ی رو در رو خواهیم بود که طی آن، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان شانس مذاکره و گسترش کانال‌های فروش را در منطقه‌ی خاورمیانه خواهند داشت.

Distree

این گردهمایی تخصصی از جانب کمپانی‌های مختلف حمایت می‌شود که علاوه بر کمپانی نقش از ایران، می‌توان به نام‌هایی نظیر Linksys Redington، Acer و GFK اشاره کرد.

فروک همراج، مدیر و موسس گردهمایی DISTREE در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

نمایشگاه DISTREE 2016 را باید دوازدهمین همایشی خواند که در طول سال‌های اخیر برگزار می‌شود. دیستری یک نمایشگاه تجاری بسیار قدرتمند است که طی آن برندها و توزیع‌کنندگان مختلف برای یافتن کانال‌های جدید برای ورود به بازار‌های مختلف تلاش می‌کنند. طی نمایشگاه دیستری ۲۰۱۶، بیش از ۲۰۰ متخصص گرد هم آمده‌اند که نشان از افزایش تعداد حاضرین در مقایسه با سال گذشته دارد. حضور پررنگ کمپانی‌های ایرانی را باید یکی از عوامل افزایش تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواند، چراکه بازار این کشور محلی است که بسیاری از کمپانی‌ها در پی حضور برای اولین بار یا گسترش حضور خود در آن هستند.

پس از برچیده شدن مشکلاتی که در راه حضور کمپانی‌های مطرح در بازار ایران وجود داشت، حال بسیاری از کمپانی‌های حاضر تمرکز ویژه‌ای را برای مذاکره با همتایان ایرانی خود قرار داده‌اند. برای مثال می‌توان به کمپانی لینکسیس اشاره کرد که در نظر دارد تا تجهیرات شبکه خود را بصورت رسمی در بازار ایران عرضه کند. براساس اطلاعات ارائه‌ی شده توسط مدیر ارشد خاورمیانه‌ی لینکسیس، در ماه‌های آینده باید شاهد حضور این کمپانی باشیم.

Distree

براساس اطلاعات ارائه شده، طی نمایشگاه سال جاری بیش از ۱۲۰۰ قرار ملاقات رو در رو از طریق سامانه‌ی تحت وب توسعه داده پیش از برگزاری نمایشگاه تنظیم شده است. شرکت‌کنندگان از ۱۶ کشور در قالب ۱۰۰ برند مختلف در ابوظبی گردهم آمده‌اند که فرصتی مناسب را برای آشنایی از نزدیک ایجاد کرده است. از جمله‌ی برند‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به ایسر، بلکین، اچ‌پی، نورتون، پاناسونیک، پَروت، فیلیپس، توشیبا و شمار دیگری از کمپانی‌های مطرح دنیای فناوری اشاره کرد. محصولات ارائه شده نیز در شاخه‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌اند که می‌توان به پی‌سی، گوشی‌های هوشمند و ترندهای جدیدی نظیر خانه‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی اشاره کرد.

Distree

علاوه بر امکان دیدار از نزدیک، مراسمی نیز برای اهدای جوایزی تحت عنوان الماس دیستری تدارک دیده شده که در ۱۰ شاخه‌ی مختلف به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات