وبگرد: تلفظ صحیح انواع لغات در زبان های مختلف را یاد بگیرید

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفظ صحیح لغات زبان‌های خارجی یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبت کردن و حتی متوجه شدن آن زبان است. برای اینکه بهترین شیوه تلفظ انواع لغات را بدانید، امروز وب‌سایتی مخصوص همین موضوع به شما معرفی خواهیم کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید برای شما هم بارها پیش آمده که در تلفظ صحیح یک لغت برای مثال یک لغت انگلیسی دچار شک شوید، یکی از راه‌های فهمیدن نحوه صحیح ادای کلمات استفاده از سرویس‌هایی نظیر بابیلون یا مترجم گوگل است که می‌تواند به صورت روباتیک لغت مورد نظرتان را تلفظ کند اما شما می‌توانید با Forvo تلفظ لغات را از زبان یک شخص حقیقی که قبلا ضبط شده گوش کنید. مسلما این تلفظ صحیح‌تر و لهجه آن دقیق‌تر خواهد بود.

website

سایت Forvo با داشتن کلماتی از زبان‌های مختلف دنیا می‌تواند کمک شایانی به شما در تلفظ صحیح کلمات کند. از نکات جالب توجه در این سایت دارا بودن زبان فارسی است که تعدادی از لغات فارسی به وسیله فارسی زبان‌ها تلفظ شده که می‌توانید آن‌ها را به راحتی گوش کنید.

برای مثال شخصا بارها شنیده‌ام که کلمه Message که به صورت مسیج (کسره روی م) است با لفظ مسیج (فتحه روی م) تلفظ می‌شود که مسلما اشتباه هست. از دیگر نکات جالب Forvo قابلیت اضافه کردن کلمات مورد نظر شما و افزودن تلفظ صحیح آن از سوی شما است که می‌تواند به کامل‌تر شدن دایره لغات این سایت کمک کند.

برای استفاده از این وبسایت به https://forvo.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات