مهم ترین اتفاقات نمایشگاه خودروی پکن 2016

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ از ۶ اردیبهشت ماه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و اکنون پس از گذشت ۵ روز از افتتاحیه‌ی این رویداد و معرفی آخرین دستاورد‌های صنعت خودرو، شرکت‌های خودروسازی محصولات معرفی شده‌ی خود را در معرض نمایش عموم قرار داده‌اند. برای اطلاع از مهم‌ترین اخبار و محصولات معرفی شده در این نمایشگاه، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه خودروی پکن یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو است. با توجه به قرار گرفتن بازار چین در صدر میزان فروش خودرو، شرکت‌های خودروسازی از محصولات ویژه و منحصر به فردی در این رویداد رونمایی می‌کنند.

خودروسازان لوکس اعم از بی‌ام‌و و مرسدس بنز، از خودروهایی با فاصله‌ی بیشتر بین دو محور رونمایی کردند. این دسته از خودروها با توجه به فضای بیشتر سرنشینان عقب، از محبوبیت زیادی در بین خریداران چینی برخوردار هستند.

هم‌چنین با توجه به افزایش میزان فروش کراس‌اوور‌ها،  برند‌های مختلف از آخرین محصولات خود در این کلاس خودرویی رونمایی کردند. لندروور،آکورا، رنو و فولکس واگن برخی از شرکت‌هایی هستند که از جدید‌ترین خودرو‌های شاسی بلند خود در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کردند.

پژو و سیتروئن نیز با توجه به برنامه‌های گسترده‌ی خود برای حضور فعال در بازار چین و افزایش سهم خود در این بازار، جدید‌ترین خودرو‌های خود را معرفی و در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دادند. 

در نهایت نیز باید به معرفی گسترده‌ی خودروهای هیبریدی و کم‌مصرف در رویداد اخیر اشاره کرد. با توجه به مشکلات آلودگی هوای چین و فشار‌های دولت این کشور برای استفاده‌ی مردم از خودرو‌های پاک، شرکت‌های خودروسازی نیز از محصولات هیبریدی و کم‌مصرف خود رونمایی کردند تا بدین‌وسیله بتوانند نظر خریداران را بیش از پیش به خود جلب کنند.

اگر طی روز‌های گذشته موفق به دنبال کردن اخبار یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های خودرویی آسیا نشده‌اید، در ادامه می‌‌توانید مروری بر مهم‌ترین اتفاقات نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات