وبگرد: آسان ترین شیوه مدیریت کارهای تیمی با Quip

پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همه ما می‌دانیم که کار‌های تیمی هماهنگی زیادی نیاز دارند و برای اینکه کاری در زمان درست و با کیفیت عالی انجام شود، باید هماهنگی سریع و ساده‌ای بین اعضای تیم وجود داشته باشد. امروز وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند برای تیم‌ها یک ابزار همه کاره و تمام عیار باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بگذارید در ابتدای کار مشخص کنیم که در یک تیم به چه مواردی برای ارتباط نیاز است. در درجه‌ی اول باید سرویسی وجود داشته باشد که گفتگو بین اعضا را ساده کند و همه بتوانند با نظرات خود در کامل کردن و سریع‌تر انجام شدن پروژه همکاری کنند. برخی از مدارک و اسناد پیرامون پروژه یا فایل‌های مورد نیاز کار نیز باید بین اعضا رد و بدل شود. دیگر به چه مواردی نیاز است؟ ساخت فایل‌های متنی پیرامون کار‌هایی که باید انجام شود؟ ساخت جدولی از هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌های روزانه و بلند مدت؟ همه این امکانات در سرویس Quip به راحتی قابل دسترسی و استفاده است.

quip

Quip سرویسی مخصوص کار‌های تیمی است که کاربران یک تیم می‌توانند در آن عضو شوند، با یکدیگر گفتگو کنند، اسناد مورد نیاز پروژه و کار خود را ایجاد، ویرایش یا به اشتراک بگذارند، فایل‌های اکسل در همین برنامه بسازند، ویرایش کنند یا به اشتراک بگذارند.

quip

چت گروهی Quip از امکانات بسیار زیادی برخوردار است و می‌توان با استفاده از آن انواع فایل‌های ویدیویی، صوتی و تصویری را ارسال کرد. در واقع بحث و گفتگو در این چت گروهی حتی به شکل فایل‌های گیف، اسناد پی‌دی‌اف و انواع فایل‌های دیجیتال دیگر امکان‌پذیر است. اما گذشته از تمامی ویژگی‌های گفته شده، برنامه Quip برای همه سیستم‌عامل‌های متداول قابل استفاده است و پس از ثبت‌نام، با در اختیار گذاشتن یک زیر‌دامنه از quip می‌توانید برنامه را درون مرورگر خود نیز اجرا کنید و از نسخه تحت وب Quip نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://trust.salesforce.com/en/blocked/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات