اسباب بازی شیائومی تبلتی برای عاشقان ترنسفورمرها

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به تازگی دست به ساخت اسباب بازی جدیدی زده است. این کمپانی با همکاری شرکت اسباب بازی سازی آمریکایی Hasbro، یک تبلت اسباب بازی تولید کرده که قابلیت تبدیل شدن به شخصیت‌های انیمیشن محبوب ترنفسفورمرز یعنی دیسپتیکون‌ها را دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گجت‌های هوشمند در جهان است. این شرکت در طول پنج سال توانست خود را به بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی گوشی تلفن همراه در چین بدل کند. اما شیائومی در کنار تولید گوشی‌های هوشمند، به تولید دیگر گجت‌ها و لوازم جانبی هوشمند از تبلت‌ها و دست‌بند‌های هوشمند تا ترازو و لوازم آشپزخانه‌ی هوشمند نیز می‌پردازد. این شرکت به تازگی در اقدامی جالب با همکاری شرکت Hasbro، یک اسباب بازی به شکل تبلت تولید کرده که قابلیت تبدیل شدن به ترنسفورمرها را دارد.

این اسباب بازی که Soundwave: Mi Pad 2 نام دارد، به شکل یک تبلت ۹.۷ اینچی است که پس از تغییر شکل دادن به یک روبات دیسپتیکون که از شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌های ترنسفورمرز است تبدیل می‌شود. انیمیشن Transformers یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های آسیایی است که از دهه‌ی ۸۰ میلادی تولید می‌شده است. تاکنون نسخه‌های مختلفی از سریال‌ها و فیلم‌هایی بر پایه‌ی این انیمیشن ساخته شده و این اسباب بازی نیز برای عاشقان و طرفداران این انیمیشن بسیار جذاب خواهد بود. طراحی شخصیت این اسباب بازی به طراحی شخصیت‌های انیمیشن در دهه‌ی ۸۰ نزدیک‌تر است.

البته این نکته کاملا واضح است که این تبلت اسباب بازی هیچ تکنولوژی خاصی ندارد و از کارآیی خاصی برخوردار نیستو تنها به عنوان یک اساب بازی می‌تواند کاربرد داشته باشد. در مورد قیمت اسباب بازی شیائومی نیز با توجه به بسته‌بندی آن می‌توان گفت قیمت ۱۲۹ یوان چین که تقریبا معادل ۲۹ دلار است برای آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود دو قشر پرشور طرفداران شیائومی در کنار طرفداران ترنسفورمر، فروش خوبی را برای این اسباب بازی رقم بزنند. در مورد عرضه‌ی این اسباب بازی در خارج از چین نیز هنوز خبری منتشر نشده است.

اسباب بازی شیائومی
اسباب بازی شیائومی
اسباب بازی شیائومی
اسباب بازی شیائومی
اسباب بازی شیائومی
اسباب بازی شیائومی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات