اوپو اف 1 پلاس با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه شد

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
اوپو اف ۱ پلاس محصول جدید شرکت اوپو است که چندی پیش معرفی شده بود؛ حال شاهد عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در هندوستان هستیم و از اواخر ماه جاری میلادی نیز در سایر بازار‌ها عرضه می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

حدود دو ماه پیش بود که شرکت چینی اوپو محصولات جدیدش را با نام‌های F1 و F1 پلاس معرفی کرد. این سری دارای دوربین قدرتمند در بخش جلویی‌شان هستند که باعث می‌شود تصاویر سلفی بسیار خوبی را ثبت کنند. اگر از جمله کاربرانی هستید که دوست دارید در اینستاگرام تصاویر بهتری را از خودتان به اشتراک بگذارید، بهتر است به سراغ این محصولات بروید. اوپو اف ۱ پلاس از دوربین Hi-light بهره می‌برد. این فناوری اوپو به کاربران امکان ثبت تصاویر واضح‌تر، روشن‌تر و رنگی‌تر را در شرایط نوری ضعیف ارائه می‌دهد.

اما دوربین Hi-light چیست و چه موردی باعث می‌شود خاص باشد؟ اوپو در این خصوص می‌گوید:

دوربین Hi-light در اف ۱ پلاس در مقایسه با دوربین‌هایی که این تکنولوژی را ندارند چهار برابر حساس‌تر است. دو برابر گستره‌ی دینامیکی بیشتری دارد و تصاویر را تا ۴ برابر با نویز کمتری ثبت می‌کند. دوربین Hi-light می‌تواند تصاویر بسیار واضح، روشن و برتری را در شرایط نوری ضعیف، پشت به نور و شب‌ها ثبت کند.

علاوه بر عملکرد خوب F1 Plus در زمینه‌ی دوربین، این محصول از پردازنده‌ی مدیاتک Helio P10 استفاده می‌کند که ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار آن قرار دارد. این تلفن هوشمند از فناوری شارژ VOOC Flash بهره می‌برد که باعث می‌شود دستگاه هرچه سریع‌تر شارژ شود و کمتر نیاز اتصال به پریز داشته باشد.

از مشخصات F1 Plus می‌‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با پنل آمولد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی اشاره کرد. دوربین سلفی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی با F/2.0 است و دستگاه از باتری ۲۸۵۰ میلی‌‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در خصوص ابعاد آن نیز باید بگوییم که اف ۱ پلاس ابعادی در حدود ۱۵۱.۸ در ۷۴.۳ در ۶.۶ میلی‌متر دارد و وزن آن نیز ۱۴۵ گرم است.

اوپو اکنون این محصول را در هندوستان عرضه کرده است، اما بر اساس برنامه‌ی این شرکت، محصول مذکور از اواخر ماه جاری (میلادی) در جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه و آفریقای شمالی عرضه می‌شود. فروش آنلاین آن نیز در اروپا از ماه مه آغاز می‌ّشود. قیمت اوپو اف ۱ پلاس بر اساس مناطق مختلف تغییر می‌کند، اما افرادی که در اروپا هستند، می‌توانند آن را با قیمت ۳۸۹ یورو یا ۲۹۹ دلار خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات