تماشا کنید: کادیلاک CTS-V با پیشرانه‌ 750 اسب بخاری هنسی

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنسی پرفرمنس (Hennessey Performance) در آخرین پروژه‌ی خود به سراغ کادیلاک CTS-V رفته و پیشرانه‌ی آن را تحت بهینه‌سازی‌های گسترده قرار داده است. برای تماشای عملکرد کادیلاک CTS-V با پیشرانه‌ی جدید خود، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر پیشرانه‌ی ۶۴۰ اسب بخاری کادیلاک CTS-V راضی کننده نباشد، هنسی گزینه‌ی جدید را در برابر خریداران قرار داده است. این شرکت نامدار تیونینگ ایالات متحده، با استفاده از پکیج HPE750، قادر به کسب خروجی ۷۵۰ اسب بخار از کادیلاک CTS-V شده است. 

هنسی برای افزایش ارتقای پیشرانه‌ی CTS-V علاوه بر بهینه‌سازی پولی سوپرشارژر، از هدرز و لوله‌های میانی فولاد ضد‌زنگ، کاتالیست‌های جریان‌بالا، اینترکولر ارتقا یافته و پکیج القای پیشرفته نیز بهره برده است. لازم به ذکر است که کادیلاک CTS-V تقویت شده از گارانتی ۳ ساله‌ی هنسی نیز برخوردار است. 

کادیلاک CTS-V‌ هنسی

CTS-V‌ علاوه بر ارتقای بخش‌های حرکتی، چند تغییر ظاهری در بخش‌های بدنه و کابین را نیز تجربه کرده است. برای خریدارانی که همواره قدرت خروجی پیشرانه اولویت اصلی است، هنسی پکیج‌های دیگری از CTS-V را نیز با پیشرانه‌های ۸۰۰ و ۱۰۰۰ اسب بخاری در دسترس قرار داده است. با این حال نمونه‌ی ۷۵۰ اسب بخاری این خودرو نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیشرانه‌ی قدرتمند این خودرو توانایی رساندن آن را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۳.۲ ثانیه را دارد و برای طی مصافت ۴۰۰ متر نیز به ۱۱.۲ ثانیه زمان احتیاج خواهد داشت. در ادامه شما را به تماشای آزمایش توانایی‌های کادیلاک CTS-V دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با آخرین پروژه‌ی هنسی چیست؟

کادیلاک CTS-V‌ هنسی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات