گوگل اپلیکیشن پیام رسان گروهی Spaces را ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل را باید از جمله‌ی کمپانی‌هایی خواند که پروژه‌های متعددی را بصورت همزمان به پیش می‌برد. این پروژه‌ها شامل اغلب حوزه‌های فناوری می‌شود و تقریبا نمی‌توان تا زمان رونمایی رسمی از آن‌ها بطور مشخص صحبت کرد. اما امروز تصاویری متعلق به یک اپلیکیش ارتباطی با نام Spaces منتشر شده که به نظر می‌رسد در فاز آزمایشی و بتا قرار دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به طور حتم گوگل یکی از کمپانی‌هایی است که خیل عظیمی از پروژه‌های معرفی نشده را در دست اجرا دارد. تصاویر منتشر شده از محیط یک اپلیکیشن ارتباطی با نام Spaces منتشر شده که به نظر می‌رسد هم اکنون در فاز بتا یا تست قرار دارد. شواهد امر نشان از این دارد که اپلیکیشن مورد نظر مربوط به سرویس‌های پیام رسان گروهی است.

براساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند می‌توان به این موضوع اشاره کرد که Spaces یک اپلیکیشن برای ایجاد گروه‌های گفتگو حول یک موضوع خاص است. هر Space می‌تواند حول موضوع خاصی تشکیل شود که از جمله‌ی آن می‌توان به یک تصویر، ویدیو، یک لینک، یک موضوع اجتماعی و هر چیزی که می‌توان در مورد آن بحث کرد، نام برد. شما می‌توانید مخاطبان مورد نظر خود را به گفتگوی مورد نظر اضافه کنید. از بعدی دیگر این اپلیکشن و سرویس شبیه به یک شبکه‌ی اجتماعی است. این اپلیکیشن همچنین اضافه کردن یک محتوای جدید به جریان گفتگو را نیز بسیار ساده می‌کند. Spaces بسیار ساده و کاربردی و گیرا طراحی شده است.

Google Spaces

براساس اطلاعات ارائه شده اپلیکیشن Spaces از سرور‌های داخلی استفاده می‌کند، از این‌رو به دست آوردن فایل نیز نمی‌تواند امکان استفاده از سرویس مورد نظر ا برای شما فراهم کند. باید دید که گوگل چه زمانی این سرویس را در اختیار کاربرانش قرار داده و این سرویس چه بازخوردهایی را به همراه خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات