تصاویر دوربین جدید فوجی فیلم با نام X-T2 فاش شد

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از علاقمندان به دوربین‌های فوجی بوده و در انتظار معرفی نسل جدید دوربین DSLR این کمپانی هستید، پس افشای تصاویر این دوربین پیش از معرفی رسمی می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش تصاویر مربوط به نسل جدید دوربین فوجی پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد که اطلاعاتی را در مورد این دوربین که X-T2 نام دارد، در اختیارمان قرار داد. پیش از این نیز تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده بود که تنها قسمت‌هایی از این دوربین را از قبیل کلید تنظیم حساسیت سنسور به نمایش گذاشته بود؛ اما در تصاویر جدید می‌توان نمای کلی ظاهر دوربین را به روشنی مشاهده کرد. نسل جدید دوربین فوجی فیلم را باید در ادامه‌ی عرضه‌ی نسل قبلی این محصول خواند که با نام X-T1 روانه‌ی بازار شده بود. از نظر ظاهری این دوربین شباهت زیادی با نسل گذشته دارد. از جمله‌ی تغییرات در این دوربین می‌توان به کلید چرخشی تنظیم حساسیت سنسور در کنار استیک کنترلی تعبیه شده روی این دوربین اشاره کرد.

دوربین X-T2 فوجی فیلم

در پشت این دوربین نیز می‌توان ال‌سی‌دی تعبیه شده را مشاهده کرد که می‌توان تصاویر ثبت شده را به همراه منوی تنظیمات در داخل آن مشاهده کرد. فوجی فیلم نیز همچون بسیاری از تولیدکنندگان دیگر، محصول خود را پیش از عرضه‌ی رسمی به بازار در اختیار شماری از آزمایش‌کنندگان قرار داده تا براساس بازخوردهای دریافتی، به بهبود محصول خود بپردازد.

دوربین X-T2 فوجی فیلم

البته باید به این موضوع اشاره کرد که به غیر از تصاویر فاش شده، اطلاعات چندانی از مشخصات سخت‌افزاری این دوربین به بیرون عرضه نشده است. باید دید که فوجی محصول جدید خود را به چه قابلیت‌ها و امکاناتی برای رقابت با سایر محصولات موجود در بازار مجهز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات