یادداشت برداری در اندروید با My Notes - زوم‌اپ

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یادداشت‌برداری یکی از مهمترین اموری است که کاربران در گوشی خود به ثبت و مدیریت آن می‌پردازند. My Notes یکی از اپلیکیشن‌های جدید و کاربردی در همین زمینه است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

انجام بسیاری از کارها مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم و ... همگی بخشی از اموری است که بهترین شکل انجام آن در کامپیوترها امکان‌پذیر است و به لطف گوشی‌های هوشمند در تلفن‌های همراه نیز قابل انجام شده‌اند. اما یادداشت‌برداری یکی از معدود اموری است که مدیریت آن در گوشی‌های موبایل بسیار بهتر و حرفه‌ای‌تر قابل انجام است و تقریبا تمامی کاربران نیز برای ثبت و نگهداری یادداشت‌های خود از گوشی موبایل استفاده می‌کنند. انجام این کار نیازمند اپلیکیشن‌های متعددی است؛ چراکه اپ پیش فرض یادداشت‌برداری در اندروید بسیار ضعیف و ابتدایی است و از همین رو نصب بودن اپلیکیشن‌های حرفه‌ای‌تر برای این کار اجباری است. My Notes یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های منتشر شده در این زمینه است که دارندگان گوشی اندروید قادر به نصب آن و مدیریت حرفه‌ای‌تر یادداشت‌ها خواهند بود.

از امکانات برنامه می‌توان به رمزگذاری بر روی یادداشت‌ها، امکان پشتیبان‌گیری آنلاین در گوگل درایو، دسته‌بندی جالب یادداشت‌ها و همچنین پوشه‌بندی آن‌ها اشاره کرد. توسط My Notes قادر خواهید بود تا از یادداشت‌های خود در SD Card گوشی نیز فایل پشتیبان تهیه کنید. پوسته‌ی برنامه نیز قابل تغییر است و می‌توانید رنگ پوسته‌ی آن را مطابق سلیقه‌ی خود ویرایش کنید. چینش یادداشت‌ها را نیز می‌توان بر اساس موارد مختلفی همچون عنوان، پوشه، آخرین تغییر و تاریخ ساخت تنظیم کرد تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر و سریع‌تر باشد. My Notes دارای دو نسخه‌ی پولی و رایگان است که تفاوت نسخه‌ی پولی در عدم تبلیغات، همگام‌سازی خودکار و پیش‌نمایش فایل‌های پشتیبان گیری شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان رمزگذاری روی یادداشت‌ها
  • امکان تنظیم یادآور
  • همگام‌سازی یادداشت در گوگل درایو

نکات منفی

  • نکته‌س منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات