۶ دوره‌­ آموزشی آنلاین و رایگان

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
مطالعه 4 دقیقه
چنانچه زبان انگلیسی شما قوی است، می‌توانید در دوره‌های آموزشی آنلاینی که در این مطلب معرفی خواهیم کرد، شرکت کنید. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

علم و اینترنت هر کدام هویت منحصر به فرد خود را دارند که ترکیب آن‌ها با یکدیگر، یک ابزار آموزشی قدرتمند در قرن بیست و یکم را پدید آورده است.

اگر به طور ناگهانی این سوال به ذهن شما خطور کرد که چرا در مرکز هر کهکشان یک سیاه‌چاله‌ی فوق‌العاده عظیم وجود دارد یا این که چرا نمی‌توانید خودتان را قلقلک بدهید، جواب این سوالات را می‌توانید در کمتر از یک دقیقه توسط گوشی هوشمند خود پیدا کنید.

چنانچه به دنبال چیزی بیش از یک مرور کوتاه هستید، این امکان برای شما فراهم است که در دوره‌های آنلاین ارائه شده توسط Edx شرکت کنید. این مجموعه، مطالبی رایگان و سرگرم‌کننده در سطح دانشگاه برای شما آماده کرده است. بنابراین اگر تشنه‌ی علم و دانش هستید، این دوره‌های آموزشی می‌تواند کمک‌حال شما باشد.

تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که طی یک سکته‌ی مغزی چه اتفاقی در بدن انسان می‌افتد؟ سکته‌ی مغزی به عنوان پنجمین عامل مرگ میر انسان‌ها در ایالات متحده‌ی آمریکا شناخته شده است و سالیانه بیش از ۱۲۵,۰۰۰ نفر بر اثر سکته‌ی مغزی جان خود را از دست می‌دهند. برای یادگیری بیشتر در مورد بدن انسان و تشریح آناتومی سکته‌ی مغزی می‌توانید به فیلم‌ها و سخنرانی‌های اساتید مختلف در سایت مراجعه کنید.

 هر لحظه در علوم فیزیک نجومی و ستاره‌شناسی کشفیات بزرگی بدست می‌آید؛ جایگاه ما در جهان در چشم‌اندازی سه‌بعدی قرار دارد. هنوز چیزهای بسیاری وجود دارند که ما از آنها بی‌اطلاع هستیم.

انفجار بزرگ یا همان تئوری بیگ بنگ از چه زمانی شروع شد؟ آیا جهان واقعا از هیچ به وجود آمده است؟ اولین ستارگان در کجای جهان قرار دارند؟ آیا زندگی خارج از اینجا وجود دارد؟ ناشناخته‌ها را با ثبت‌نام در این دوره‌ها کشف کنید.

هرکسی برای شاد بودن تلاش می‌کند. اما در حقیقت شناخت این که شادی چیست واقعا دشوار است. با کمک روانشناسان خواهیم فهمید که چرا روابط اجتماعی و همکاری در امور مهم و بزرگ، لبخندهایی طولانی‌مدت برای انسان به ارمغان می‌آورد.

چنانچه به مسائل جبر علاقه‌مند هستید، این دوره برای شما مناسب خواهد بود. در این دوره‌ی خود آموز، همه چیز در مورد توابع خطی و درجه دوم، توابع چند جمله‌ای کلی، توابع منطقی و دیگر توابع را خواهید آموخت. پس مغز خود را در حالت آماده‌باش قرار دهید تا به سراغ مسائل جبری بروید.

چگونه شیمی به زیست‌شناسی تبدیل شده است؟ این سوال یکی از بزرگ‌ترین سوالات حل نشده‌ی علم است. پاسخ آن را می‌توان در سرچشمه حیات بر روی زمین و شاید در جای دیگر در منظومه‌ی شمسی و فراتر از آن آشکار کرد. این دوره به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از تلاش‌های دانشمندان پیدا کنید.

از نقطه‌نظر زیست‌‌شناسی انسان هم به نوعی یک حیوان محسوب می‌شود. از این رو لازم است که درکی درباره‌ی حیوانات داشته باشد. آیا حیوانات می‌توانند یاد بگیرند، ارتباط بر قرار کنند، ابراز همدردی کنند یا حتی نقشه‌ی موذی‌گری بکشند؟ چه چیزی باعث جنگ و همکاری در بین حیوانات می‌شود؟ آیا پرندگان، موجودات دریایی، و حشرات هم مانند پستانداران دارای ساختارهای اجتماعی هستند؟ می‌توانید پاسخ تمام این مطالب را در این دوره پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات