ساعت هوشمند Mi Smartwatch شیائومی نیمه دوم ۲۰۱۶ معرفی می شود

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی که این روزها تلفن‌های هوشمندنش را اکثر افراد می‌شناسند، مدتی قبل قدم به بازار گجت‌های پوشیدنی نیز گذاشت. حالا مشخص شده که این کمپانی قرار است در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۶، از اولین ساعت هوشمند خود با نام Mi Smartwatch رونمایی کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

شیائومی از سال ۲۰۱۴ و با معرفی Mi Band قدم به دنیای گجت‌های پوشیدنی گذاشت و پس از آن نیز محصولات دیگری نظیر Mi Band 1s را در نوامبر ۲۰۱۵ معرفی کرد. اوایل هفته جاری این کمپانی چینی اولین ساعت هوشمندی که مخصوص کودکان تولید شده را معرفی کرد و این در شرایطی رخ داده که شرکت یاد شده همچنان در حال تست ابزارهای سلامتی پوشیدنی ضد آب برای مخاطبین جوان‌تر است. از همین رو بسیاری از علاقمندان به محصولات شیائومی منتظر هستند تا این شرکت یک ساعت هوشمند رده بالا را معرفی کند. تا امروز صبح هنوز هیچ خبر رسمی درباره‌ی ساعت هوشمند جدید شیائومی اعلام نشده بود. اما حالا سخنگوی ارشد این کمپانی، Liu De رسما تایید کرده که کمپانی مورد اشاره قصد دارد در نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری محصولی به نام Mi Smartwatch را روانه‌ی بازار کند.

در مورد اولین ساعت هوشمند شیائومی تا کنون شایعات بسیاری منتشر شده، اما خبر خوب این است که حالا وجود این گجت رسما تایید شده است؛ ولی متاسفانه از آنجا که قرار بر این گذاشته شده تا در نیمه‌ی دوم سال جاری شاهد معرفی آن باشیم، پس باید فعلا منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری در این رابطه منتشر شود. احتمالا ساعت هوشمند شیائومی در کنار  Xiaomi Max و Xiaomi Mi Band 2 و در طی رویداد ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد شرکت چینی یاد شده برنامه‌های دیگری نیز برای اولین ساعت هوشمند خود دارد و نمی‌توانیم تا پیش از نیمه‌ی دوم ۲۰۱۶ شاهد عرضه‌ی آن باشیم. پیش‌ از این مدیرعامل شرکت Huami نیز اعلام کرده بود که Mi Band 2 و Mi Smartwatch در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد. Huami شرکتی است که مسئولیت تولید محصولات مورد بحث را بر عهده دارد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت شیائومی این گجت‌ها را زودتر معرفی کند و سپس بر طبق برنامه‌ی خود آن‌ها را در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۶ روانه‌ی بازارها کند.

سخنگوی ارشد شیائومی در کنفرانس امروز که در پکن برگزار شده علاوه بر تایید وجود Mi Smartwatch اعلام کرد که این کمپانی همچنین قصد دارد ۶۰ فروشگاه فیزیکی جدید را احداث کرده و به بهره‌برداری برساند. اولین فروشگاه فیزیکی شیائومی در سپتامبر ۲۰۱۵ و در شهر پکن شروع بکار کرد و قلمرو این کمپانی را نسبت به چند سال گذشته از نظر میزان فروش افزایش داد. Liu De همچنین اعلام کرد که شرکت متبوعش به ساخت محصولات دیگری از جمله دستگاه‌های مرتبط با سفر و محصولات رباتیک نیز علاقمند است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات