لنوو از زمان عرضه گوشی K4 Note موفق به فروش ۵۰۰ هزار دستگاه از آن شده است

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی لنوو ژانویه امسال (دی ۹۴) گوشی لنوو K4 Note را در هندوستان عرضه کرد. این گوشی ۱۸۰ دلاری اکنون به رکورد فروش پانصد هزار دستگاه در هند رسیده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لنوو اعلام کرد که ۵۰۰ هزار گوشی K4 Note را از زمان عرضه‌ی این گوشی در ژانویه (دی‌ماه) در هند، فروخته است. همچنین ۱۰۰ هزار عدد هدست واقعیت مجازی ANT نیز فروش رفته است.

هدست واقعیت مجازی مذکور در ابتدا همراه با گوشی عرضه می‌شد، اما مدتی بعد به صورت جداگانه فروخته شد. حالا کمپانی لنوو به دلیل دستیابی به این فروش بالا، بار دیگر فروش پکیج گوشی همراه با هدست واقعیت مجازی را آغاز کرده است.

سخنگوی لنوو اعلام کرد :

برای تجلیل از ۵۰۰ هزار مشتری گوشی لنوو، بار دیگر پیشنهاد فروش هدست همراه گوشی را باز‌گرداندیم. در تاریخ ۲۹ آپریل (۱۰ اردیبهشت) مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت آمازون، پکیج گوشی لنوو K4 Note به همراه هدست واقعیت مجازی را با قیمت ۱۲۴۹۹ روپیه هند (حدود ۱۹۰ دلار) خریداری کنند.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تا کنون از گوشی‌های لنوو استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این پیشنهاد اغوا کننده می‌تواند آمار فروش این گوشی را باز هم بالاتر ببرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات