گزارش مالی لینکدین در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶: فصل طلایی همراه با افزایش درآمد و تعداد کاربران

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شبکه‌ی اجتماعی تجاری لینکدین نیز همچون بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌‌ی فناوری گزارش مالی خود برای سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد. لینکدین موفق شده تا در زمستان ۲۰۱۶ با افزایش ۱۹ درصدی تعداد کاربران و درآمد ۸۶۱ میلیون دلاری، فصلی به یادماندنی را سپری کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لینکدین گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی خود را منتشر کرده که براساس آن این شبکه‌ی اجتماعی تجاری موفق شده تا درآمدی ۸۶۱ میلیون دلاری به دست بیاورد که حاصل آن به دست آوردن ۰.۷۴ سنت به ازای هر سهم از این کمپانی است. همچنین لینکدین موفق شده تا تعداد کاربران خود را با افزایشی ۱۹ درصدی به ۴۳۳ میلیون نفر برساند. با توجه به نتایج درخشان کسب شده توسط این کمپانی، لینکدین فصل اول سال ۲۰۱۶ را بهترین بهترین سه ماهه‌ی خود پس از ابتدای سال ۲۰۱۴ خوانده است.

پیش‌بینی تحلیل‌گران وال استریت برای لینکدین شامل درآمد ۸۲۸.۴۷ میلیون دلاری بود که درآمدی ۰.۵۶ سنتی را به ازای هر سهم عاید این کمپانی می‌کرد. این اولین فصلی بود که لینکدین، درآمد پایینی را برای خود در نظر گرفته بود. در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی، لینکدین پیش‌بینی کرده بود تا در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی درآمدی ۸۲۰ میلیون دلاری را به جیب بزند.

پس از انتشار گزارش مالی لینکدین، سهام این شبکه‌ی اجتماعی با افزایشی ۳.۴۹ درصدی به ۱۲۳ دلار رسید. هر سه سرویس ارائه شده توسط لینکدین در فصل اول سال ۲۰۱۶ میلادی با افزایش درآمد روبرو بوده‌اند. Talent Solutions در زمستان سال ۲۰۱۶ با درآمد ۵۵۸ میلیون دلاری شاهد افزایشی ۴۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است. محصولات دیگر این کمپانی شامل Marketing Solutions با درآمد ۱۵۴ میلیون دلار شاهد افزایش ۲۹ درصدی و Premium Subscription نیز با درآمد ۱۴۹ میلیون دلاری شاهد افزایش ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

در مقایسه با سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی، لینکدین موفق شده تا تعداد کاربران خود را با افزایشی ۲۹ میلیون نفری به ۴۳۳ میلیون کاربر برساند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط جف وینر، مدیر ارشد اجرایی لینکدین، تعداد بازدید از صفحات کاربران ۳۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

یکی از مواردی که لینکدین باید در مسیر رشد انجام دهد، ایجاد احساس بازگشت و تعامل بیشتر با این سرویس در میان کاربرانش است. لینکدین باید حسی را در کاربرانش ایجاد کند تا از این طریق کاربران برای بروزرسانی رزومه آنلاین خود به این سرویس سر زده و تعامل بیشتری را با سرویس داشته باشند.

در ماه‌های اخیر لینکدین برای افزایش تعامل با کاربرانش، اقدامات بسیاری را انجام داده که از جمله‌ی آن می‌توان به بروزرسانی اپلیکیشن Recruitrt و Learning Path اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات