ویرایش تگ فایل های موزیک با Star Music Tag Editor - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ویرایش تگ فایل‌های موسیقی یکی از امور لازم و کاربردی برای علاقه‌مندان به موسیقی محسوب می‌شود که به کمک آن می‌توانند دسته‌بندی آهنگ‌های خود را به صورت منظم‌تری در اختیار داشته باشند. Star Music Tag Editor این وظیفه را بدون نیاز به کامپیوتر و در گوشی اندروید انجام خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

برخلاف کاربردهای مختلف موبایل همچون تماشای فیلم، عکاسی و ...، گوش دادن به موسیقی هیچ وابستگی خاصی نداشته و از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود تا بهترین موبایل‌های ساخته شده همگی قادر به پخش فایل‌های موسیقی هستند و به همین دلیل نیز، می‌توان مهم‌ترین استفاده‌ی گوشی‌های همراه را بعد از تماس و ارسال پیام، گوش دادن به فایل‌های موسیقی دانست. از همین رو وجود ابزاری برای مدیریت هر چه بهتر این فایل‌های محبوب در هر گوشی موبایل ضروری خواهد بود. سایت‌های مختلفی که اقدام به ارائه‌ی آهنگ‌ها برای دانلود می‌کنند، انواع و اقسام تبلیغات را در تگ‌های آهنگ‌ها جای می‌دهند که این امر در بسیاری از مواقع برای کاربران مشکل ساز خواهد شد. برای مثال وقتی آهنگ را شروع به پخش می‌کنید به جای دیدن نام ترک یا آلبوم مربوط به این فایل موسیقی، آدرس سایت‌ها را مشاهده می‌کنید که این امر، به خصوص برای کسانی که قصد دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس آلبوم و نام خواننده را دارند بسیار آزار دهنده خواهد بود.

Star Music Tag Editor اپلیکیشنی برای دارندگان گوشی‌های اندروید است که برای حل این مشکل طراحی و ساخته شده است و به شما امکان دسترسی به تگ و کاور آهنگ‌ها را داده و به کمک آن می‌توانید تمام تبلیغات قرار داده شده را از آهنگ‌ها حذف یا با نام‌های دلخواه جایگزین کنید. نحوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که با فراخوانی یک فایل صوتی، تمام اطلاعات قابل ویرایش و مربوط به تگ‌های آهنگ به شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، اقدام به حذف یا اضافه کردن اطلاعات کنید. ضمن آنکه این اپلیکیشن از مدیریت کاور نیز پشتیبانی کرده و به کمک آن می‌توانید کاورهای آهنگ‌ها را که بعضا کاورهای تبلیغاتی سایت‌ها هستند را حذف و با کاورهای دلخواه (به صورت آفلاین یا آنلاین) جایگزین کنید. از تگ‌های قابل ویرایش نیز می‌توان به نام خواننده، نام آهنگ، نام آلبوم، ژانر آلبوم، سال تولید و ... اشاره کرد. البته تنها حسن شخصی‌سازی تگ‌های فایل‌های موزیک منظم شدن اطلاعات نمایشی در پلیرها نیست بلکه اگه به صورت دقیق و با حوصله این کار را انجام دهید، می‌توانید توسط پلیرهایی همچون PlayerPRO به صورت فوق‌العاده جذاب‌تری به آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید. برای مثال به جای آنکه از نمایش فولدری استفاده کنید و به پوشه‌ی مورد نظر برای پخش بروید، می‌توانید به بخش Alubms مراجعه کرده تا کاور تمام آلبوم‌هایی که در گوشی دارید را ملاحظه کنید. حال با کلیک روی کاور هر آلبوم وارد آن شده و لیستی از تمام قطعات آن را در اختیار خواهید داشت.

Star Music Tag Editor با حجم ۵ مگابایت منتشر شده است و دارای بیش از یک میلیون دانلود در پلی‌استور گوگل است. برای دانلود این برنامه که برای اجرا به اندروید ۳ یا بالاتر نیاز دارید می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان ویراش تمام اطلاعات موجود در فایل موزیک
  • امکان تغییر یا حذف کاور موزیک
  • دسترسی به آهنگ ها در چند حالت مختلف

نکات منفی

  • رابط کاربری نه چندان جذاب
  • عدم امکان تغییر همزمان چند فایل

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات