هواوی میت 9 را با پردازنده کرین 960 اواخر سال جاری عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی تلفن هوشمند P9 توسط هواوی، حالا اخبار جدیدی مبنی بر تولید گوشی جدید هواوی از سری فبلت با نام Mate 9 به‌گوش می‌رسد. بنا به اعلام تحلیلگران این محصول قرار است از پردازنده Kirin 960 بهره ببرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس اعلام تحلیلگری به نام Pan Jiutang، تلفن هوشمند Mate 9 هواوی پیش از پایان سال جاری میلادی از راه خواهد رسید. Jiutang می‌گوید که این محصول از پردازنده جدید و سطح بالای Kirin 960 که توسط هواوی طراحی شده بهره می‌برد. چیپست یاد شده با استفاده از فناوری پردازش ۱۶ نانومتری تولید شده است. این پردازنده همچنین از نسل بعدی هسته‌های ARM موسوم به Artemis استفاده می‌کند و نیز مجهز به پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای خواهد بود. چیپ مورد بحث از شبکه‌های پرسرعت LTE cat.12 و CDMA پشتیبانی می‌کند.

تلفن هوشمند هواوی پی 9 اخیرا با دوربین دوگانه معرفی شد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی رنگ‌ها را ثبت می‌کند و دوربین دوم رنگ‌های تک را به ثبت می‌رساند. دوریبن دوم کمک می‌کند تا هنگام گرفتن عکس، اطلاعات نورپردازی بهتر ثبت شوند. همچنین تصاویر سیاه و سفید در این حالت بهتر ثبت می‌شوند. بر طبق گفته‌های Jiutang تلفن هوشمند میت ۹ نیز از دوربین دوگانه بهره خواهد برد، اما سنسورهای این دستگاه ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

دیگر مشخصات این گوشی هوشمند نظیر صفحه نمایش، رم پردازشی و حافظه داخلی در حال حاضر هنوز اعلام نشده‌اند. از آنجا که این محصول به زودی معرفی نخواهد شد پس فرصت زیادی داریم تا اطلاعات بیشتری از آن طی هفته‌ها و ماه‌های آینده بدست آوریم.

 بر این اساس پیش بینی می‌شود هواوی گوشی Mate 9 را اواخر سالجاری میلادی راهی بازار کند.

نظر شما در مورد هواوی میت 9 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات