LeEco به رکورد فروش ۱.۶۱ میلیون گوشی از خانواده LE2 دست یافت

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی LeEco هفته گذشته از سه گوشی جدید سری LE2 رو‌نمایی کرد. این گوشی‌ها با قیمت مناسب همراه با کیفیت ساخت بالا، ارائه شده‌اند. دیروز فروش این سه گوشی در چین آغاز شد. در ادامه آمار فروش آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعت ۱۰ صبح دیروز عرضه گوشی‌های هوشمند Le2 ، LE2 Max و LE2 Pro شرکت LeEco توسط فروشندگان مختلف، آغاز و تبدیل به یک فروش استثنائی شد. در کمتر از دو ساعت، حدود یک میلیون دستگاه از این سری، فروخته شد.

بر اساس آمار دقیق‌تر، موجودی LE2 Max تنها در ۵۷ ثانیه و LE2 در ۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه، با رکورد فروش بیش از ۷۵۰ هزار عدد، به اتمام رسید.

leeco

امروز Jia Yueting، مدیر عامل کمپانی LeEco ، در ویبو اعلام کرد که فروش نسل دوم گوشی‌های این شرکت در فروشگاه‌های آنلاین و خرده‌فروشی‌ها، به ۱.۶۱ میلیون عدد در ۲۴ ساعت رسیده است. درآمد شرکت از این میزان فروش، ۱.۹ میلیارد یوان بوده است. این آمار بالاترین رکورد فروش داخلی در چین بوده است.

امیدواریم که شرکت LeEco بتواند جوابگوی این عرضه و تقاضای بالای مشتریان باشد.

leeco

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا کمپانی LeEco موفقیت‌های دیگری را نیز در پیش دارد؟ آیا گوشی‌های سری LE2 می‌توانند در سطح جهانی نیز فروش بالایی را تجربه کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات