نسخه جدید نکسوس 6 پی گوگل در گیک‌ بنچ رویت شد

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نمونه جدیدی از گوشی گوگل نکسوس 6 پی در بنچمارک Geekbench رویت شده است. این مدل دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 و ۴ گیگا‌بایت رم است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل نکسوس 6 پی یکی از گوشی‌های موفق سال گذشته است. این گوشی که توسط کمپانی هواوی ساخته شد دارای امکانات زیادی بود. پردازنده اسنپدراگون 810 و ۳ گیگا‌بایت رم به همراه دوربین اصلی قدرتمند از مشخصات این گوشی بودند. با وجود اینکه این گوشی در نوامبر ۲۰۱۵ (آبان ۹۴) وارد بازار شد، زمان زیادی طول نکشید تا رقبا همراه با اسنپدراگون 820 از راه برسند. به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از نکسوس 6 پی در راه باشد. این نسخه که در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است دارای پردازنده اسنپدراگون 820 ، رم ۴ گیگابایت و اندروید N خواهد بود.

اینکه احتمالاً امسال اچ‌تی‌سی ساخت نکسوس جدید را بر عهده خواهد داشت لزوماً به این معنا نیست که نکسوس 6 پی نمی‌تواند دارای یک نسخه جدید و ارتقا یافته باشد. در حالی که اچ‌تی‌سی اعلام کرده که قرارداد بلند مدتی برای ساخت گوشی‌های نکسوس در چند سال آینده، با گوگل منعقد کرده است، به نظر می‌رسد که هواوی 7 پی تنها امید برای ادامه نکسوس 6 پی باشد. اما با اطلاعات بدست آمده از Geekbench ممکن است شاهد آخرین نسخه این گوشی نباشیم.

نکسوس ۶ پی

همانطور که در لیست بالا مشخص است، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 820 با کلاک 1.59 گیگاهرتز در کنار تراشه گرافیکی آدرنو 530 و ۴ گیگا‌بایت رم، بهره می‌برد. مادربورد این گوشی Marlin نمایش داده شده که مادربورد متصل شده به یکی از نکسوس‌های جدید است. بنابراین ممکن است نسخه ارتقا یافته نکسوس 6 پی همراه با اندروید N امسال معرفی و عرضه شود. اگرچه این تئوری مغایر با ساخت اختصاصی گوشی‌های نکسوس توسط اچ‌تی‌سی است.

جدای از اینکه گوگل چگونه شرکای خود را انتخاب می‌کند، ورود نکسوس 6 پی جدید به بازار، جذاب خواهد بود. این گوشی در حال حاضر به دلیل مشخصات پردازشی بالا و بدنه متالیک با کیفیت، جزو بهترین گوشی‌های هوشمند بازار است. امیدواریم که نسخه جدید این گوشی به بازار عرضه شود.

آیا دوست دارید نسخه جدید گوگل نکسوس 6 پی وارد بازار شود؟ آیا تا کنون با این گوشی کار کرده اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات