سرفیس فون احتمالا در آوریل 2017 معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنابر شایعات جدید مایکروسافت قصد تولید یک تلفن هوشمند متفاوت تحت برند Surface را دارد. بر طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده سرفیس فون احتمالا در ماه آوریل 2017 (اردیبهشت ۹۶) معرفی خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از آنجا که مایکروسافت تبلت‌های سرفیس را طراحی و تولید کرده، بسیاری بر این باورند که این کمپانی می‌تواند تلفن‌هوشمندی را نیز تحت همین برند تولید کند. اما حالا شایعاتی منتشر شده که امید را برای هواداران تلفن هوشمند سرفیس‌فون کم می‌کند چراکه این افراد احتمالا باید یک سال دیگر برای ملاقات گوشی یاد شده صبر کنند.

این خبر بر اساس گزارشی است که در وب سایت Windows Centeral منتشر شده است. وب سایت یاد شده اعتقاد دارد که تلفن هوشمند Surface Phone در ماه آوریل ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. البته گفته شده که می‌توان انتظار داشت این گوشی را زودتر از تاریخ اعلام شده نیز ببینیم. اما در حال حاضر و با توجه به اخبار و شایعات کنونی بهتر است چندان به معرفی زود هنگام این دستگاه امیدوار نباشیم.

یکی از دلایل اصلی این تاخیر را می‌توان تمرکز مایکروسافت به ارائه ویندوز ۱۰ رد استون ۲ (Redstone 2) دانست که یک بروزرسانی بزرگ برای پلتفرم ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود و انتظار داریم برای رایانه‌ها و موبایل‌هایی که از این سیستم‌عامل بهره می‌برند، ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان بیاورد. بنابراین حدس می‌زنیم که اهالی ردموند می‌خواهند تلفن هوشمند سرفیس، دستگاهی باشد که ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی را در کنار قابلیت‌های سخت‌افزاری ارائه کند.

تا کنون بارها شنیده‌ایم که Surface Phone احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ بهره خواهد برد، چراکه اسنپدراگون ۸۲۰ کنونی در بیشتر پرچمداران و محصولات رده بالای ۲۰۱۶ بکار گرفته شده و اینکه در سال ۲۰۱۷ از اسنپدراگون ۸۳۰ استفاده شود منطقی به نظر می‌رسد. در هر صورت ظاهرا فعلا نباید چشم انتظار ورود این محصول باشیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در زمان عرضه این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت

نظر شما در مورد تلفن هوشمند Surface Phone چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات