نسخه اندرویدی اپلیکیشن جیمیل حالا از اکانت های Microsoft Exchange پشتیبانی می‌کند

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن جیمیل برای اندروید مدتی است که از سرویس‌های ایمیل شخص ثالث نظیر یاهو پشتیبانی می‌کند. امروز گوگل یک بروزرسانی برای این اپلیکیشن عرضه کرده که باعث شده این اپلیکیشن از اکانت‌های ایمیل Microsoft Exchange نیز پشتیبانی کند. زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل امروز اپلیکیشن اندرویدی جیمیل را بروزرسانی کرده و حالا این اپ در تمامی دستگاه‌ها از حساب‌های کاربری ایمیل Microsoft Exchange نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت تازه برای افرادی که قصد دارند اطلاعات شخصی و کاری خود را به صورت یکجا و در یک مکان نگهداری کنند، بسیار کاربری است. از حالا در هنگام اضافه کردن اکانت جدید به جیمیل، شما یک گزینه‌ی اختصاصی برای Exchange در پایین لیست مشاهده خواهید کرد. بروزرسانی یاد شده از همین حالا در فروشگاه گوگل‌پلی ارائه شده و بنابر اعلام گوگل، تمامی کاربران اندرویدی می‌توانند نهایتا در طی چند روز آینده آن را دریافت کنند.

بیش از دو سال است که گوگل از سرویس‌های ایمیل شخص ثالث نظیر یاهو، اوت‌لوک و هات‌میل در اپلیکیشن اندرویدی جیمیل پشتیبانی به عمل آورده است. با این وجود Exchange را می‌توان یکی از گزینه‌های مهم لیست پشتیبانی گوگل دانست. این موضوع بخصوص اگر از دستگاه‌های سری نکسوس استفاده می‌کنید اهمیت بیشتری می‌یابد؛ چراکه در این دستگاه‌ها از سال ۲۰۱۴ سرویس‌های سرورهای تجاری مایکروسافت پشتیبانی می‌شود. با بروزرسانی امروز، حالا Gmail به گزینه‌ای کارآمدتر برای کاربران اندروید مبدل شده است. این نرم‌افزار البته هنوز برای کاربران iOS تا به این اندازه کاربردی به نظر نمی‌آید؛ چراکه گوگل نسخه‌ی iOS جیمیل را فقط به استفاده از سرویس ایمیل خود محدود کرده و در این نسخه امکان مدیریت ایمیل‌ سایر سرویس‌ها وجود ندارد.

در زیر توییتی که در مورد این بروزرسانی جدید توسط حساب رسمی جیمیل در توییتر منتشر شده را با هم می‌خوانیم:

تمام ایمیل‌های شما در یک مکان. یک بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن اندرویدی Gmail عرضه شده که حالا از حساب‌های کاربری Exchange نیز پشتیبانی می‌کند. — Gmail (@gmail) April 25, 2016

نظر شما در مورد این بروزرسانی و قابلیت جدید اضافه شده به اپلیکیشن اندرویدی گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات